Strona 1 z 1
self-employer self-assessment
: 15 cze 2010 14:52
autor: tomaszwojtowicz
Witam Was potrzebuje rady:) tak przy okazji z malowaniem mi wyszlo i miedzy innymi to jest ten powod dlaczego pisze na lamach forum i prosze o pomoc.Chodzi o to ze zglosilem siebie online jako self-employer no i dostalem papiery do wypenienia bo potrzebuja wiecej danych na moj temat ( to rozumiem) i.. list gdzie jest Our ref i pisza o wyborze tax return bla bla i cos tam cos.. jesli chce moge to zrobic rowniez online wejsc na ich strone i wejsc w zakladke self assessment.czemu tam?? przeciez ja nie glosilem self assessment tylko self employer.Pomocy:(
Re: self-employer self-assessment
: 15 cze 2010 16:08
autor: tomaszwojtowicz
no spoko dzieki za info ulzylo mi bo jzu myslalem ze cos zawalilem.to przy okazji drugie pytanie zeby uzyskac ten smieszny UTR to wystarczy ze sobie pojde do odpowiedniego biura gdzie to wyrabiaja wezme co?? NIn i ten liscik na ktorym zawarte jest tylko ze mam wybrac jakas metode rozliczenia a nic nie pisze ze jestem tam self-employed chodzi mi o to czym potwierdze tam w biurze ze faktycznie tak jest czy ten liscik od NICH to sam w sobie jest jakims dowodem??
: 15 cze 2010 21:57
autor: tomaszwojtowicz
DOSTALEM TYLKO LIST KTORY MI KAZE WYBRAC W PRZYSZLOSCI RODZAJ ROZLICZENIA TAK?, I POZA TYM JEST TAM NR REFERENCYJNY ALE TO JEST "OUR REF" TO WSZYSTKO.ZNACZY SIE DOSTALEM JESZCZE P86 I CHYBA MUSZE GO WYPELNIC I WYSLAC TAK MI SIE WYDAJE.W TEN CZAS DOSTANE CHYBA JUZ WEN WLASCIWY utr CO??PZDR