Wystawianie rachunkow jako self employer
: 09 sty 2015 09:46
Witam
Szukam informacji na temat wystawiania rachunkow pracodawcy.
Jestem self employer i pracuje dla jednego pracodawcy. Dostaje tygodniowke na reke ktora wplacam na konto. Rozliczam sie co roku legalnie.
Chodzi mi o to ze nie wystawiam zadnych rachunkow. Niemam dowodow na te wplywy na konto.
Pytanie brzmi : czy musze wystawiac rachunki peacodawcy ?
Czy musze miec jakis dowod na te wplywy na konto ?
Skad Ravenue bedzie wiedziec ze pracuje legalnie i mam te pieniadze z legalnej pracy?
Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
Szukam informacji na temat wystawiania rachunkow pracodawcy.
Jestem self employer i pracuje dla jednego pracodawcy. Dostaje tygodniowke na reke ktora wplacam na konto. Rozliczam sie co roku legalnie.
Chodzi mi o to ze nie wystawiam zadnych rachunkow. Niemam dowodow na te wplywy na konto.
Pytanie brzmi : czy musze wystawiac rachunki peacodawcy ?
Czy musze miec jakis dowod na te wplywy na konto ?
Skad Ravenue bedzie wiedziec ze pracuje legalnie i mam te pieniadze z legalnej pracy?
Dzieki za wszelkie odpowiedzi.