Strona 1 z 1

Praca biurowa

: 10 mar 2008 11:41
autor: hercle
Od dłuzszego czasu przegladam ogloszenia z praca biurowa w UK, jednak napotkalem na maly problem, o co chodzi? juz wyjasniam ;)

Jestem inzynierem IT z Polski, pracowalem w kilku biurach w Polsce, oczywiscie posiadam referencje. Poziom mojego angielskiego nieskromnie oceniam na bardzo dobry, nigdy nie mialem problemow z rozmowa czy to na zywo czy tez przez telefon. W zwiazku z wyksztauceniem swoje umiejetnosci z obsluga komputera rowniez oceniam wysoko.

Podczas poprzednich pobytow w UK jak ktos juz pieknie tu okreslil chwytalem sie kazdej pracy, czy to gary czy inny labourer, jednak prosilbym Was o podpowiedz za jaka praca biurowa mam sie rozgladac jesli chodzi o tzw "entry office job"? Przegladalem JobCentre+ i na pewno moje umiejetnosci sa wystarczajace na "Data entry clerk/general clerk" ale moze cos bardziej ambitnego? Prosze was o pomoc angielscy biurowcy ;) sa wogole tacy?

: 10 mar 2008 12:58
autor: Artur79
zapodaj CV na paru stronach typu londonjobs itp, tam czesto oglaszaja sie agencje, wiec beda Cie miec w swojej bazie i sami beda do Ciebie dzwonic. Nikt Ci tu raczej nie powie czy twoje umiejetnosci sa wystarczajace bo pozatym ze IT i bardzo dobry angielski to nic nie napisales :)

: 10 mar 2008 13:40
autor: banita
inzynier IT z dobrym anielskim to chyba raczej za duzo jak na data entry clerk? chyba ze to jest twoja specjalizacja w IT