Od dłuzszego czasu przegladam ogloszenia z praca biurowa w UK, jednak napotkalem na maly problem, o co chodzi? juz wyjasniam
Jestem inzynierem IT z Polski, pracowalem w kilku biurach w Polsce, oczywiscie posiadam referencje. Poziom mojego angielskiego nieskromnie oceniam na bardzo dobry, nigdy nie mialem problemow z rozmowa czy to na zywo czy tez przez telefon. W zwiazku z wyksztauceniem swoje umiejetnosci z obsluga komputera rowniez oceniam wysoko.
Podczas poprzednich pobytow w UK jak ktos juz pieknie tu okreslil chwytalem sie kazdej pracy, czy to gary czy inny labourer, jednak prosilbym Was o podpowiedz za jaka praca biurowa mam sie rozgladac jesli chodzi o tzw "entry office job"? Przegladalem JobCentre+ i na pewno moje umiejetnosci sa wystarczajace na "Data entry clerk/general clerk" ale moze cos bardziej ambitnego? Prosze was o pomoc angielscy biurowcy
sa wogole tacy?