Problem z kontem internetowym w HSBC
: 05 sty 2014 16:36
Hej wszystkim. mam pytanie czy komus zdarzyło się mieć ten sam problem co mi, poniewaz nie moge zalogowac się na swoje internetowe konto HSBC z powodu jakiegos HK3 problem...
The details you have entered do not appear to match our records. Please check them and try again. If the problem persists, please call us on 0845 600 2290 quoting reference HK3. Select 'OK' to try again.
Karte basic mam od 2011/11 do 2014/11 Jestem obecnie w Polsce dlatego nie mam mozliwosci wybrania pieniedzy a przelac nie moge odnosnie tego HK3 problem. Czy ktoś sie spotkał z podobmnym problemem? Dzwonilem do nich 2 miesiace temu ale był taki szum/zamieszanie ze ciezko bylo ich zrozumiec, lepiej byłoby face to face ale na ta chwile niestety nie moge.
The details you have entered do not appear to match our records. Please check them and try again. If the problem persists, please call us on 0845 600 2290 quoting reference HK3. Select 'OK' to try again.
Karte basic mam od 2011/11 do 2014/11 Jestem obecnie w Polsce dlatego nie mam mozliwosci wybrania pieniedzy a przelac nie moge odnosnie tego HK3 problem. Czy ktoś sie spotkał z podobmnym problemem? Dzwonilem do nich 2 miesiace temu ale był taki szum/zamieszanie ze ciezko bylo ich zrozumiec, lepiej byłoby face to face ale na ta chwile niestety nie moge.