Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
rabbeata
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 07 paź 2013 18:16

Londyn - pierwsze kroki

Postautor: rabbeata » 07 paź 2013 18:59

Witam,

Jeżeli to nie problem proszę o udzielenie kilku wskazówek np. w jakich dzielnicach szukać mieszkania, czy wyjazd we dwie jest bezpieczny itd. Może macie jakieś namiary na pracodawców, którzy mają dość dużą rotację tak, żeby załapać się gdziekolwiek na początek magazyny, pakowalnie, produkcja).

Chcę przyjechać z koleżanką w listopadzie. Ona 22 lata, ja 25. Nie należymy do życiowych oferm. Nigdy nie byłam osobą bezrobotną. Pracuję od kilku lat w handlu. Język angielski- poziom podstawowy (jak większość wykształciuchów). Do tej pory byłam przeciwniczką wyjazdów zagranicznych w celach zarobkowych, jednak obecny pracodawca po raz kolejny utwierdził mnie w przekonaniu, ze to chory kraj i inaczej nie można, jeżeli chce się coś w przyszłości posiadać.

Będę wdzięczna za odpowiedź :)

Pozdrawiam

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 07 paź 2013 19:24

W jakich dzielnicach, to zależy ile masz kasy i jakie jest Twoje podejście do seksu bez zobowiązań.

Jeśli chodzi o pracodawców z dużą rotacja to szukaj takich którzy mają złą opinię.

rabbeata
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 07 paź 2013 18:16

Postautor: rabbeata » 07 paź 2013 19:33

Typowa odpowiedź TEMPEGO POLACZKA. Nie wiem po co piszesz tak ironiczne komentarze. Po co pomóc czy doradzić. Haha lepiej dobić:). Pamiętaj zła karma lubi wracać:).

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 07 paź 2013 22:55

Dlatego zacznij myśleć, a nie zadawać głupie pytania

rabbeata
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 07 paź 2013 18:16

Postautor: rabbeata » 07 paź 2013 23:12