Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
ombos
Gastarbeiter
Posty: 8
Rejestracja: 17 kwie 2013 11:22

Programista/Developer i UK - warto ?

Postautor: ombos » 17 kwie 2013 11:27

Cześć.

Od jakiegoś czasu zaczynam na poważnie myśleć o przeprowadzce z żoną i synkiem (9 miesięcy) do UK. Na chwilę obecną mieszkam i pracuję w Warszawie, jestem programistą php. Moje zarobki wcale złe nie są jak na polskie warunki, nie mniej wszystko w Polsce idzie w złym kierunku, stąd chciałbym spróbować czegoś nowego.
Pytanie do osób z podobnej branży - warto rezygnować z tego co mam w PL i przyjechać do UK ?
Nie wiem jeszcze jakie miejsce wybrać... Londyn wiadomo wchodzi w grę, ale podpowiadało mi wielu znajomych, by lecieć do Szkocji "jeśli nie przeszkadza Ci 2 tygodnie lata" - dla mnie wsio ryba.
Przejrzałem trochę ogłoszeń i na gumtree i na indeed, są oferty dla php-owców oscylujące wokół widełek 28K - 36K pa. Ale, rozmawiając ze znajomą - ona stwierdziła że nikt w UK nie uhonoruje mojego dotychczasowego doświadczenia zawodowego (pracuje oficjalnie od 18 roku życia w tej dziedzinie, a mam 23 lata), ale pozostali znajomi twierdzą że znowu bez problemu będzie to honorowane.
Przyznam, że zależy mi na znalezieniu pracy w zawodzie, nie chcę pracować w innej gałęzi.

Co radzicie ? Jeśli chodzi o moje "skills": php5 OOP + Zend framework, Mysql + postgreSql, js + jquery i Ajax, smarty, html5 + css5, SEO i certyfikat od google Adwords. Nie wiem co sądzić o tym, wiem że na tym forum jest kilka osób "web-owych".
Podzielcie się :)

Pozdrawiam,
Bartek

goraluk
Rezydent
Posty: 1165
Rejestracja: 18 paź 2012 12:15

Postautor: goraluk » 17 kwie 2013 11:46

Jak znasz angielski, to poczytaj fora tematyczne angielskie, to się zorientujesz co i jak. Rodaków nie pytaj, bo większość z nich ma bardzo powierzchowne wiadomości lub wyssane z palca.

Starababa
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2011 15:26