Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
sruba89
Gastarbeiter
Posty: 14
Rejestracja: 12 kwie 2013 22:56

Śmiech

Postautor: sruba89 » 12 kwie 2013 23:07

Witam. Wszyscy Ci pseudo pracodawcy co szukają budowlańca który posiada:
1-doświadczenie minimum 5 lat
2-własne ubranie robocze (mowa o kasku kamizelce itp)
3-koniecznie samochód
4-własne narzędzia
5-zna się na wszystkim (dosłownie)
Tak naprawde śmiać mi się chce z takich ogłoszeń. Wymagają niewiadomo ile a oferują 6 na godzine. a Kto mi zapłaci za zniszczone narzędzia? Po drugie gdybym miał własne narzędzia wolałbym szukać samemu gdzieś robić za większe pieniądze a nie dawać sie wycyckać leniom którzy tylko szukają jakby na kim zarobić. Zamiast pomagać sobie nawzajem to tylko robią pod górkę. Ja na przyklad mam spore doświadczenie w tej branży gdyż pracuję już od ponad 7 lat. ale jest mi ciężko znależć dobrego pracodawce bo wszyscy maja jakieś wymagania nie wiadomo z kąd.Masakra

ork
Gastarbeiter
Posty: 30
Rejestracja: 24 lis 2012 16:54

Postautor: ork » 12 kwie 2013 23:25

"a nie dawać sie wycyckać leniom którzy tylko szukają jakby na kim zarobić"

Wiadomo, sam sobie odpowiedziałeś.

goraluk
Rezydent
Posty: 1165
Rejestracja: 18 paź 2012 12:15

Re: Śmiech

Postautor: goraluk » 12 kwie 2013 23:50

sruba89 pisze:Witam. Wszyscy Ci pseudo pracodawcy co szukają budowlańca który posiada:


No i dobrze, masz dokładnie co kto szuka, czego jeszcze ci brakuje?

1-doświadczenie minimum 5 lat


Chciałbyś by ci ktoś robił koło gazu czy konstrukcji domu po przyuczeniu tygodniowym u "pana kazia"?

2-własne ubranie robocze (mowa o kasku kamizelce itp)