Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
Kris35
Gastarbeiter

Znajdź mi prace a ja Ci dużo zapłacę

Postautor: Kris35 » 08 kwie 2013 11:21

Szukam każdej pracy, jestem z wykształcenia inżynierem z ponad 10 letnim doświadczeniem. Posiadam wysoką kulturę osobistą i świetną motywację.
Jak coś masz to dzwoń 07731552066.....Rozmawiam tylko z poważnymi osobami.

BrejkerBrejker
Gastarbeiter

Re: Znajdź mi prace a ja Ci dużo zapłacę

Postautor: BrejkerBrejker » 08 kwie 2013 11:33

Kris35 pisze:Szukam każdej pracy, jestem z wykształcenia inżynierem .

Kitchen assistant w pizzerni czy barze salatkowym tez pasi? :wink:

Starababa
Gastarbeiter

Postautor: Starababa » 08 kwie 2013 11:44

Kris35 pisze:jestem z wykształcenia inżynierem z ponad 10 letnim doświadczeniem. Posiadam wysoką kulturę osobistą i świetną motywację.

po angielsku rozmawiasz z tymi powaznymi osobami?

bo wiesz ze z komunikatywnym to za powaznie (ani z nilkim powaznym) to nie porozmawiasz

user15224
Gastarbeiter

Postautor: user15224 » 08 kwie 2013 15:46

Obawiam się, że nikt Ci sensownej pracy nie załatwi. Praca dla inżyniera to nie robota na zmywaku czy w fabryce, trzeba znać język żeby pracować w zawodzie. A jak znasz język to sam sobie znajdziesz robotę jak jestś fachowcem i nie szukaj pośredników bo najwyżej możesz kasę stracić.
Wejdź na strony z pracą i szukaj w swoim zawodzie, następnie dzwoń bezpośrednio na podane telefony, to jedyny bezpieczny sposób innej drogi nie znam. No chyba, że nie znasz języka to wtedy lipa. :cry:

Kris35
Gastarbeiter

Postautor: Kris35 » 08 kwie 2013 16:07

BrejkerBrejker pisze:
Kris35 pisze:Szukam każdej pracy, jestem z wykształcenia inżynierem .

Kitchen assistant w pizzerni czy barze salatkowym tez pasi? :wink:

Pasuje daj mi do siebie jakieś namiary.

Starababa
Gastarbeiter

Postautor: Starababa » 08 kwie 2013 16:12

Przeciez on zartowal czlowieku....