Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
pechowa
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 15 cze 2012 20:13

szukam pracy

Postautor: pechowa » 11 lut 2013 17:07

witam szukam pracy w gastronomi sprzatania produkcja sortowanie magazyn moja bariera w znalezieniu pracy jest brak znajomosci angielskiego moze ma ktos namiary na agencje pracy w londynie wschodnim jestem po szkole gastronomicznej w londynie pracowalam 4 lata w hotelu prosze o kontakt krysiaczek1@o2.pl

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Re: szukam pracy

Postautor: Emigrantka » 11 lut 2013 20:01

pechowa pisze:.......... moja bariera w znalezieniu pracy jest brak znajomosci angielskiego ......................................................................
w londynie pracowalam 4 lata w hotelu prosze o kontakt krysiaczek1@o2.pl



:shock:

ODINN
Posty: 0
Rejestracja: 03 paź 2008 14:03

Postautor: ODINN » 11 lut 2013 20:06

Starsze osoby tak maja, nielatwo sie nauczyc...
No ale po czesci zapewne brak byl checi do tego...

bywa :roll:

Zwlaszcza jak sie ma wylacznie polakow w otoczeniu.

nova35
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 25 paź 2012 17:03

Postautor: nova35 » 11 lut 2013 20:37

Kobieta, nie prosi o wywracanie oczami...Nie zna angielskiego mimo upływu lat, wielu tu takich. Ale przecież nie szukają tu dodatkowej krytyki, a od wielu "komentatorów" właśnie tyle dostają...
O to tu chodzi?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 11 lut 2013 20:43

O to chodzi ze w glowie sie nie miesci zeby po 4 latach tutaj nie nauczyc sie jezyka - co to za zycie? Zero prospektow na cokolwiek.

Darmowe szkoly jezykowe - rano w poludnie wieczorem w weekendy i co?

A pozniej placz bo sobie z niczym poradzic nie moga - a czyja to wina?

gamedev
Emigrant
Posty: 446
Rejestracja: 31 gru 2011 03:25

Postautor: gamedev » 11 lut 2013 20:46

@odinn