Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
Sobuś
Gastarbeiter

SZUKAM PRACY ! dodam że bezskutecznie, potrzebuje pomocy

Postautor: Sobuś » 07 lut 2013 10:22

Witam wszystkich,
Mam 26 lat. Mieszkam na Barking, wschodnia część. JEst tutaj dużo magazynów, poroznosiłem wszędzie swoje CV ale nie ma odzewu :p
Liczę więc na to,, że ktoś wyciągnie pomocną dłoń.
Z zawodu jestem pracownikiem biurowym. Ostatnie doświadczenia z pracą oprócz urzędnika to: tzw. picer/packer w fabryce Rossmanna, a także pracowałem w firmie budującej domki z drewna (szlifowałem, ciełem, rozładowywałem , załadowywałem materiał ). Pracowałem także jako obsługa kina a także w wszelkiego rodzaju fast foodach (okres studiów).
Angielski mam na poziomie komunikatywnym, potrafię swobodnie rozmawiać w życiu codziennym, gorzej jeśli chodzi o słownictwo urzędowe.
Interesuje mnie praca w wszelkiego rodzaju magazynach / fabrykach a także jako pomocnik w gastronomii, w hotelach czy tez jako pomocnik budowlany.
Po prostu zaczynam tutaj życie i potrzebuję jakiejkolwiek pracy na start.
Jestem sumienny i ambitny, punktualny, bez nałogów, uczciwy, można naprawdę na mnie polegać - za jakąkolwiek pomoc będę niezmiernie wdzięczny i na pewno w przyszłości w miarę możliwości się odwdzięczę.
Proszę o kontakt tel: 07402 562153 , mailowy: sms1@onet.eu
Mogę także wysłać swoją angielską wersję CV , mogę pracować na obszarze całego Londynu

daro43
Rezydent

Postautor: daro43 » 07 lut 2013 11:20

I to jest konkretny wpis szczery i otwarty.Chlopak z jajami.Brawo.

amfios
Gastarbeiter

Postautor: amfios » 08 lut 2013 14:56

Pomyśl o przeprowadzce poza Londyn , szkoda czasu siedzieć w miejscu o najwyższej stopie bezrobocia

ODINN

Postautor: ODINN » 08 lut 2013 15:41

1 - dymaj na prowincje
2 - jak zaczynasz, zacznij od agencji pracy... bo zycie kosztuje, a niekoniecznie szybko mozesz dostac prace "nie przez agencje".