Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
Dorcius
Gastarbeiter

Nauczycielka + Mechanik Samochodów Ciężarowych

Postautor: Dorcius » 18 gru 2012 12:02

Witam serdecznie

Jesteśmy młodym małżeństwem (ja 24 lat Mąż 26 lat) w przyszłym roku przenosimy się do Anglii (ok marca) , jestem nauczycielką Wychowania Fizycznego, w tym roku skończyłam studia magisterskie z wyróżnieniem, pracowałam jako instruktor fitness i aqua aerobiku, przeniosłam się z Wawy do miasta Męża a tu znajomości i ciężko dostać się do szkoły, Mąż po socjologii pracuje od 4 lat jako mechanik (przekwalifikował się)
Postanowiliśmy się przenieść do UK, ja staram się o QTS, jeśli ktoś z Was ma jakieś dobre rady, gdzie najlepiej nauczycielka i mechanik powinni zacząć szukać pracy (agencje? szkoły? osobiście warsztaty samochodowe) to będziemy wdzięczni.
Zastanawiamy się też gdzie najlepiej uderzyć? na pewno jakieś większe miasto, myślę że Londyn daje duże pole manewru i nawet jeśli na początku nie znajdzie się pracy w zawodzie to jest wiele innych możliwości.

Pozdrawiam i dzięki z góry za rady

Dorcius
Gastarbeiter

Postautor: Dorcius » 20 gru 2012 06:29

nikt nie doradzi? :cry:

Dorcius
Gastarbeiter

Postautor: Dorcius » 20 gru 2012 12:44

Dzięki za odzew blondynek.

szukam wszędzie w necie, jestem zarejestrowana na stronach agencji. tylko właśnie, nie ma mnie w UK więc mogę sobie wysyłać w próżnie, ale wysyłam, nic mnie to nie kosztuje, nic nie szkodzi, wiadomo trzeba być na miejscu i tyle.

to tak jak w PL wiosną wiadomo już kto ma odejść, w takim razie w marcu pewnie pochodzę po szkołach ( mam nadzieję ze dostanę QTS)
mogę próbować jako TA, a jeśli ciężko będzie to wiadomo podejmę się innej pracy.

Jasne nie chcemy się ograniczać do Londynu, zobaczymy, trochę się boimy ale jak człowiek nie ryzykuje to nie ma, mam świadomość ze UK to nie to co było kilka lat temu ale mam nadzieję że tutaj będzie nam się żyło lepiej.