Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
StudentGood
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 13 lis 2012 23:18

Praca dla studenta - wakacje 2013 - porady

Postautor: StudentGood » 13 lis 2012 23:23

Witam

Jestem studentem Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Studiuje Inżynierie Naftową i Gazowniczą. Branża Oil & Gas to stolicą tego przemysłu jest Aberdeen(sporo jest także w Edynburgu oraz Londynie). W tej branży nie odłącznym elementem jest język angielski. No włąśnie ,dlatego też chciałbym na przyszłych wakacjach polecieć do Wielkiej Brytanii i przedewszystkim podszkolić język oraz zarboić sobie przez wakację.

Ktoś powie , żebym sobie poszukał coś w branży - jakiś trainee albo internship - tak szukam - wysyłąm CV ale ciężko sie przebić bo ludzie aplikują z całego świata. Z pracą po studiach nie powinno być problemów ( przynajmniej na razie tak jest) .Po zatym firmy patrzą czy dany aplikujący ma tytuł inżyniera( Bachelor) - mnie egazamin inżynierski czeka w styczniu 2013. Nigdy w UK nie byłem lecz z jeżykiem problemów nie mam.Uczę sie go od 3 klasy podstawówki.We wrześniu tego roku zdałem na AGH lektorat z j.angielskiego.Do tego ucze sie sam jezyka technicznego po ang.Mimo wszystko dalej kontynuuje naukę języka prywatnie. Co więcej nie mam w Wielkiej Brytanii żadnej rodziny( co w obecnych czasach jest troszkę dziwne ;-)). Znajomi byli w UK ale to tylko przez wakacje, z roku na rok coraz gorzej - tak twierdzą.

Celem tego postu jest to aby uzyskać informacji jak to teraz wygląda teraz z pracą i samym mieszkaniem. Czy przez 3 miesiące potencjalnego pobytu w UK będą jakieś rezultaty w języku?

Jak to wygląda z agencjami pracy?Z tego co czytam w sieci,to oszustów jest cała masa.Ja chciałbym postawić na jezyk,pieniażki są dla mnie ważne ale na tych wakacjach schodzą na 2 plan. Jak sprawa z zakwaterowaniem?