Witam Forumowicze,
Po pierwsze pragnę się przywitać i powiedzieć że miło mi dołączyć do Londynek.net !
Obecnie pracuje w księgowości w jednej z większych firm rachunkowych w Warszawie i zastanawiam się szukaniem pracy w UK. Jako że standardy rachunkowości są podobne a podatki w Polsce trudniejsze do ogarnięcia, praca wydaje mi się możliwa do znalezienia ale zdaję sobie sprawę że potencjalni pracodawcy mają swego rodzaje preferencje co do posiadanej wiedzy lub ukończonych kursów. W związku z tym czy mógłbym Was prosić o pomoc i informację co byłoby niezbędne do podjęcia pracy w UK:
1. Jakie kursy są takim minimum do wejścia na rynek?
2. Czy pracodawcy są skorzy do zatrudniania na takich stanowiskach ludzi "z zewnątrz"?
3, Od czego najlepiej zacząć?
Wiem że optymalnie byłoby zamieszkać troszkę ale wolałbym mieć jakąś teorię zanim zacznę działać a innej pracy niż w obecnej branży nie przewiduję
Z angielskim też nie najgorzej bo klientów też mam tylko zagranicznych ale są to mocno formalne konwersacje i telefony więc pewnie musiałbym podszlifować język do swobodnej komunikacji.
Pozdrawiam,
Krzysiek