Postautor: karpinski-marcin » 19 sie 2008 10:36
Witam,
mam pytanie dotyczace minimalnej ilosci godzin pracy zapewnionej przez pracodawce;
Moj kontrakt zapodaje:
Hours of Work:
Your normal days and hours of work are 1.00 am to 9.00 am
Your normal working week will comprise 48 hours, over 6 days per week. These hours will be organised according to a rota system which the Company will notify you of an a weekly basis.
I moje pytania:
Czy pracopdawca MA OBOWIAZEK zapewnic mi 48 godzin pracy w tygodniu? Obecnie pracuje 37-45 godzin w tygodniu (srednia z ostatnich kilkunastu tygodni to ponizej 40 godzin tygodniowo), przez co otrzymuje wynagrodzenie nizsze od oczekiwanego.
Czy pracodawca moze sobie zazyczyc,abym np 3 dni w tygodniu pracowal nie od 1 do 9, a od 1 do 8? (przez co zmniejsza mi sie ilosc przepracowanych godzin w tygodniu).
pozdrawiam,
Marcin