O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 10 lip 2011 10:23

Tak blondynek, wygrałaś. W tym momencie możesz już iść na spacer.

Albo zanim pójdziesz to sprawdź czy jakiejś literówki bądź błędu nie popełniłem. Bo zrobiłem takowy, tylko gdzie?

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 10 lip 2011 11:09

Na nic :-)
Ok, zostawiam was.

v84
Gastarbeiter
Posty: 12
Rejestracja: 16 maja 2011 18:36

Postautor: v84 » 10 lip 2011 18:56

Bieszczady? no piekne te lasy podkarpackie i dorodne:)
smacznego;)

blondynek w moim poscie sie wypowiadasz
zaluz sobie temat wyszukiwanie bledow i tam sie spelniaj

kordian
Gastarbeiter
Posty: 59
Rejestracja: 16 wrz 2008 13:29

Re: struggle

Postautor: kordian » 10 lip 2011 19:57

v84 pisze:od okolo 21 miesiecy sie zastanawiam ... ktos mi kiedys powiedzial ze zeby sie znalesc trzeba sie najpierw stracic


Święte słowa.
Nawet Jezus poszedł do piekła między śmiercią a zmartwychwstaniem.
Żadna nauka nie idzie w las!
21 miesięcy życia w "innym wymiarze" - to niezły kapitał...
Wracaj do Macierzy ale najsampierw , stwórz jakiś plan.

Pozdrawiam serdecznie z Macierzy.

juzekbrona
Emigrant
Posty: 375
Rejestracja: 11 lis 2009 02:37

Re: struggle

Postautor: juzekbrona » 11 lip 2011 05:46

v84 pisze:od okolo 21 miesiecy sie zastanawiam ... ktos mi kiedys powiedzial ze zeby sie znalesc trzeba sie najpierw stracic i jak "odpuscisz" to odpowiedzi same przyjda,
ale jakos tak sie sklada ze w czekanie mnie zlosci
czuje ze egzystuje jakos obok
(nie mam tu wcale na mysli zycia tutaj, w Polsce bylo to samo)
nie zrozumcie mnie zle, zyje chwilami, i kocham zycie ale ogolnie wiekszosc spraw jest dla mnie tak samo wazna jak i niewazna, mam dobry kontakt (ogolnie) z ludzmi ale do nikogo sie juz nie przyzwyczajam
tak jak bym sie robila przezroczysta
/ale nie w ten sposob ze sie dopasowuje do rzeczywistosci
wiele spraw stracilo na znaczeniu
ale moze to tylko zawieszone wiosenne przesilenie albo mysle za duzo,
ale moze tez jest ktos kto to rozumie i cos podpowie


Interpretacja maturalna wiersza (lub innej formy literackiej) o tytule "struggle".

Autor interpretacji: juzek

W ww. tekście dostrzegam wiele wkazówek dotyczących rozwiązania problemów autorki.
1. Jej kryzys psychiczny trwa od 21 m-cy. Liczba 21 oznacza "oczko" czyli wygraną. Faktycznie - w tej grze wiele razy się przegrywa ale liczba 21 oznacza zwyciąstwo.
2. Nie jestem pewien, czy autorka nie pomyliła dwóch slów: "odpuścić" i "popuścić". Przy "oczku - w szczególności uzyskanym po 21 m-cach przeważnie się "popuszcza" - i to bardzo pomaga.
3. Autorka kocha zycie, jednak ma poważne problemy z nawiązaniem bliższych stosunków innymi ludźmi. Dopuszczam możliwość autyzmu. Jeżeli nie, to proponuję regularne odwiedania ZOO lub Safari. Każde z żyjąch tam stworzeń prowadzi swój włany tryb życia i posiada swoje własne problemy, zupełnie nie zrozumiałe dla innych.
4. Co zaś się tyczy przezroczytości, to istnieje kilka rozwiązań: więcej makijażu, solarium, dużo soku pomidorowego lub płyn kontrastowy używany do prześwietlenia żołądka.
5. Jeżeli autorka uważa, że wiele spraw straciło na znaczeniu, to prawdopodobnie faktycznie stały się mało ważne. Można to naprawić. Nic tak nie zyskuje na znaczeniu i nie poprawia humoru jak buty La Boutinne, torba Hermes lub Louis Vuitton, skromny zegarek Omega i niewielki pojazd, np Mini Cooper.
Cała reszta przyjdzie sama...

v84
Gastarbeiter
Posty: 12
Rejestracja: 16 maja 2011 18:36

Postautor: v84 » 11 lip 2011 13:59

kordian:
plan mam
musze dograc jeden element
i wracam

juzek brona:
jestem wojownikiem wiec innej opcji niz zwycieswto nie widze
nie pomyslilam slow a teraz jestem coraz blizej zeby slowo odpuscic wykreslic ze slownika
nie sadze zeby moj stosunek do innych ulegl zmianie, zycie .. pokazalo
nie jestem z tych co stosuja zakupy jako terapie
ale to napewno sie czasem sprawdza
jak cala reszta nie przyjdzie sama to sobie ja sama wezme
chyba melancholia mi przeszla
again, I am ready to fight
anyway dzieki za odzew

ewazraju
Rezydent
Posty: 1579
Rejestracja: 16 wrz 2007 14:54

Postautor: ewazraju » 11 lip 2011 19:33

v84
ten plyn kontrastowy wzielabym pod rozwage


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 29 gości

cron