O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
ewazraju
Rezydent

Postautor: ewazraju » 14 kwie 2010 13:02

alez to chyba oczywiste decyduje ten kto ponosi odpowiedzialnosc,nie wyobrazam sobie otherwise...

aina24
Rezydent

Postautor: aina24 » 14 kwie 2010 13:16

so do I...

kaczynski to sie na polityce zna nie na samolotach.. jak ja bym pilotem byla i to takim wyksztalconym i doswiadczonym jak ten i nagle jakis lepek by wskoczyl do kabiny i sie madrzyl jasne ze na kopach by wysadzila... ale piloci sa kulturalni i poprostu drzwi do kabiny zamykaja... :lol: :twisted:

aina24
Rezydent

Postautor: aina24 » 14 kwie 2010 13:25

lalus
Gastarbeiter

Postautor: lalus » 15 kwie 2010 06:41

alez o co tu chodzi zapytuje ??? rozumiem ze wiekszosc z was jest na bakier z englisz ale pisze posty po polsku a oni dalej nie rozumieja. nie jestem religijny nie wzywam do niczego . polski nie da sie zmienic na lepsze bo nie da sie zmienic mentalnosci polakow. to co obecnie widze w tv to jakas psychoza narodowa chca naszego prezydenta postawic w jednym szeregu z krolami polskimi wiec zapytuje czym sie takim zasluzyl ??? aaaa zastal polske murowana a zostawil zrujnowana.... moze znowu sciepa tym razem na mauzoleum bo co tam jakis tam wawel . polonusy z uk - pomozecie ???
no i jeden plus zaczeli gadac w telewizorni o zalodze

AnkaMAk

Postautor: AnkaMAk » 15 kwie 2010 09:23

Lalus pisze:To bozia w swojej wspanialosci dala nam do zrozumienia ze nie tedy droga , powinnismy wciagnac z tej lekcji glebokie wnioski na przyszlosc

Lalus pisze:nie jestem religijny nie wzywam do niczego . polski nie da sie zmienic na lepsze bo nie da sie zmienic mentalnosci polakow.

ja tez nie jestem religijna, i jak by mi nie bylo zle/smutno/wesolo - nie bede tego zwalac na 'bozie' czy inne takie

BTW: Niech to szlag, a tak Krakow lubilam :evil:

aina24
Rezydent

Postautor: aina24 » 15 kwie 2010 19:15

jesli cos krytykowalam to nie dlatego, ze uwazam, ze bycie religijnym to cos zlego.. moj chlop co niedziela w kosciele ja co druga:) nie lubie poprostu fanatykow religji,tzn ludzi, ktorzy kazde event komentuja' bo bozia' .. kto wie co bozia naprawde.. nikt!! w leb takim :evil:

lalus
Gastarbeiter

Postautor: lalus » 15 kwie 2010 21:13

i takie doooobre lody w kawiarence na florianskiej
psychozy jednak ciag dalszy w telewizorni - koszmar
chyba poprosze cyfre o zwrot abonamentu za miesiac bo nie mam w umowie transmisji live z tej schizy. ludzie pedza jak stada baranow na rzez straszne

ewazraju
Rezydent

Postautor: ewazraju » 15 kwie 2010 21:22

nie tobie oceniac intencje i uczucia tych ktorzy tam stoja po tyle godzin....
sam jestes baran i prostak

lalus
Gastarbeiter

Postautor: lalus » 16 kwie 2010 06:42

dlaczego ja zawsze mam racje reka boska wciaz czuwa nad nami wybuch wulkanu na islandi to kolejny znak na niebie , nikt nie przyleci na pogrzeb .
czekajmy na kolejne znaki rok 2012 i koniec swiata zbliza sie nieuchronnie
zacznijcie zegnac sie z waszymi ulubionymi zmywakami . co ? moze nie mam racji

user1728052
Gastarbeiter

tylko tak wtrącę...

Postautor: user1728052 » 16 kwie 2010 11:00

...czy podejrzewacie pilota,że był samobójcą?Proste.Chciał bezpiecznie wylądować.I na pewno ostatnią rzeczą którą by zrobił to było słuchanie innych.

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 16 kwie 2010 12:16

A nie zastanawia cie czemu rozmowy z kabiny pilotow wciaz nie zostaly ujawnione? A zamiast tego pojawiaja sie "przecieki" ze nikt na nich nie naciskal? A prokuratorzy i prasa dziwnie skupiaja sie na ostatnich kilkudziesieciu sekundach lotu?

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 16 kwie 2010 13:25

The claims were made as shocking new details emerged of the final minutes of the flight before it crashed into a Russian forest on Saturday morning.
One of the Russian air traffic controllers involved in the tragedy said he believes the Polish air force pilot Arkadiusz Protasiuk, 36, was under severe pressure 'to land at any cost' so that the president would not miss the commemoration of the death of 22,000 Poles slaughtered by Stalin.

But he claims there were also serious language problems between the control tower at the military airport near Smolensk and the crew as the aircraft began its descent, and final approach, 'without our permission'.
The crew failed to report to the ground their altitude readings, said Colonel Anatoly Muraviev, a former pilot.
He believes the captain 'was desperate to land because of the high ranking passengers he was carrying. It killed both the crew and the passengers.'

It was known that Mr Kaczynski once fired a flight crew when they refused to land at Tbilisi - and flew to another airport, he said.

'Now try to imagine yourself in chief pilot's shoes. Fear, false shame, thinking that going to another airport is a disgrace - all this led to the fact that the crew died and killed all the others. I am a former pilot myself, I understand all this very well.'
The tapes of the conversations with the flight crew have not been released - so it is unclear if there is specific evidence of an order to the captain from either the president or the military top brass on board.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z0lGWMaxsi

aina24
Rezydent

Postautor: aina24 » 16 kwie 2010 16:21

MarcFloyd pisze:
The claims were made as shocking new details emerged of the final minutes of the flight before it crashed into a Russian forest on Saturday morning.
One of the Russian air traffic controllers involved in the tragedy said he believes the Polish air force pilot Arkadiusz Protasiuk, 36, was under severe pressure 'to land at any cost' so that the president would not miss the commemoration of the death of 22,000 Poles slaughtered by Stalin.

But he claims there were also serious language problems between the control tower at the military airport near Smolensk and the crew as the aircraft began its descent, and final approach, 'without our permission'.
The crew failed to report to the ground their altitude readings, said Colonel Anatoly Muraviev, a former pilot.
He believes the captain 'was desperate to land because of the high ranking passengers he was carrying. It killed both the crew and the passengers.'

It was known that Mr Kaczynski once fired a flight crew when they refused to land at Tbilisi - and flew to another airport, he said.

'Now try to imagine yourself in chief pilot's shoes. Fear, false shame, thinking that going to another airport is a disgrace - all this led to the fact that the crew died and killed all the others. I am a former pilot myself, I understand all this very well.'
The tapes of the conversations with the flight crew have not been released - so it is unclear if there is specific evidence of an order to the captain from either the president or the military top brass on board.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z0lGWMaxsi

watpie by to byla parwda, kazdy pisze inaczej lepiej poczekac do odsluchania tasmy.. poza tym prezydent nie mogl by zwolnic calej ekipy za takie cos, nie mozliwe, nie obeszlo by sie bez echa, po sadach by go ciagali, bo nawet jesli jest prezydentem to ma jakis tam zakres obowiazkow nie moze znac sie na wszystkim dlatego nie moze tez podejmowac pewnych decyzji... po to jest delegated legislation..

Wróć do „Hyde Park”