O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
user1047276
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 25 lis 2009 06:26

Jak najtaniej wysłać paczkę do Polski?

Postautor: user1047276 » 25 lis 2009 06:39

może ktoś wie jak wysłać najtaniej paczkę do polski?moze ktoś się wybiera do polski w okolice Ełku(warmi-mazury) Pozdrawiam Bogdan

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 25 lis 2009 09:04

Juzekbrona podobno taniej przewozi :lol:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 25 lis 2009 12:02

tez..... :wink:

juzekbrona
Emigrant
Posty: 375
Rejestracja: 11 lis 2009 02:37

Postautor: juzekbrona » 26 lis 2009 01:22

Juzekbrona jest człowiekiem renesansu.
Porady udzieli,
Paczke przyjmie. Nie przewiezie bo sam potrzebuje.
Napisze pamietnik na zlecenie.
Scenariusz tyż. Własnie konczem jeden. Tytuł: Newcastleupontyneńczycy. To bedzie o polskiej emigracji po powstaniu boxerów.
Poza tym mam miotełkie u d..py i zamiatam co mogie.
A i w ryj też moge dać moge.

juzekbrona
Emigrant
Posty: 375
Rejestracja: 11 lis 2009 02:37

Postautor: juzekbrona » 26 lis 2009 02:37

Łoj tam, Blondynek... Tam nie mieszkam ale podoba mie sie nazwa niukaslepotajn. Ładnie brzmi.

Mieszkam w Elms in Derbyshire. Latitude: 52' 43.6'N. Longitude: 1' 37.2'W.

Tu już nawet British Gas nie dociera i same musim se kopać dziury w ziemi, coby mieć grzanie jakie.
A prund to Zenek robi na dynamie od roweru. Woda ze studni.
Raz na tydzien jedziem do supermarketu.
Mamy 2. Jeden to Always Shit Drive Away. Drugi to Live Independent Die Loving.

Kozaczki nabyłem drogą kupna zeszłago roku ale już gnojem zaszły.
I trza nowe kupić.

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 26 lis 2009 09:18

juzekbrona pisze:A i w ryj też moge dać moge.


nie pisze sie dac, tylko wziasc i nie w ryj, tylko do buzi

blondynek pisze:to tam mieszkasz?


eee, to sasiad MarcaFloyda jest ...

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 26 lis 2009 10:19

53° 0' 0" N / 2° 11' 0" W

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 26 lis 2009 10:23

.... --- .-- | .. | .-.. --- ...- . | -.-- --- ..- | .- .-.. .-..

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 26 lis 2009 10:24

-.- ..- --.. .-- .- | .- .-.. . | -- .. | ... .. . | -. ..- -.. --.. ..

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 26 lis 2009 10:59

:lol: :lol: :lol:
1. dzieki :)
2. to sie rozbierz i popilnuj ubrania :)

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 26 lis 2009 11:49

.- | ... .-- .. ... - .- -.- | ... .. . -.. --.. .. | .. | --.. .- .-- .. .--- .- | .-- | - . |
.--. .- .--. .. . .-. -.- ..


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 23 gości