O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 18 paź 2009 13:54

Jedynie jak powiadamiaja to, zaraz po zablokowaniu karty dzwoni do Ciebie automat na numer ktory masz zarejestrowany w banku i zadaje pytania czy dokonywales transakcji ostatnio. Tylko, ze czasem nie ma sie telefonu, albo za taka rozmowe roaming bedzie kosztowac wiecej niz chcesz wyplacic ;)

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 18 paź 2009 13:57

Jarazzz powiadamiaja ?
Poprostu karty nie mozesz uzyc i wtedy wiesz ! Nic ci nikt nie przysle dopuki ty z bankiem sie nie skontaktujesz !
A ile to klopotow sprawia to UCT opisal !!!
Jeszcze bardziej upierdliwa sprawa masz 0 kasy, wyplata wplynela na konto masz rachunki do zaplacenia jdziesz do ATM po kase a tu trutu tutu dupa blada ,! Ile nerwow to kosztuje to ja dziekuje przenioslam sie do Barclays !
Polecam ten bank !

Jarazzz
Gastarbeiter
Posty: 51
Rejestracja: 10 lis 2008 16:49

Postautor: Jarazzz » 18 paź 2009 14:50

Tzn. ja jej nie uzywam poki co i nie wiem czy w ogole bede, ale nie chce placic jakis kar :P

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 18 paź 2009 16:59

Moja Mloda glupie £50 wyjela gotowka z konta Abbey jak byla w ub weekends w Cantenbury i po... ne Abbey jej konto zablokowalo.

Na koncie jak kasa (sporo nawet bo dostala poztyczke studencka), ale ani jej nie moze wyplacic ani karta nie moze nigdzie net/sklepy) zaplacic.

Juz 2 dni walczymy telefonem z Abbey - mamy teraz referral do fraud team.....na poniedzialek - szlag by ich

Mloda ma drugie konto w Nat West, zero problemow (konto studenckie, zalozone niedawno) a konto w Abbey ma juz ladnych pare lat i wiecznie jakies problemy.....

Dobrze ze jest na miejscu bo jakby byla w Polsce to by ja chyba bez kasy szlag normalnie trafil.... :twisted:

SMarek
Gastarbeiter
Posty: 52
Rejestracja: 05 cze 2008 17:09

Postautor: SMarek » 18 paź 2009 18:10

Usercostam. Zgłaszam wyjazd dzwoniąc nie do oddziału gdzie mam konto ale na numer biura obsługi bodajże w Glasgow. Jak dotąd nie miałem problemów.

haine
Gastarbeiter
Posty: 22
Rejestracja: 14 paź 2008 00:59

Postautor: haine » 18 paź 2009 21:37

pentagram1985 pisze:Z drugiej strony to jest trochę głupota, że blokują klientom karty, przecież ludzie podróżują po świecie i płaca w różnych miejscach. Te tłumaczenia, że jest to w trosce o klienta, sa dla mnie nieco niezrozumiałe a przysparzają człowieka o kolejne problemy.


Jak się okaże, że wczoraj wybrałeś sobie kasę z konta w bankomacie w Rumunii, to inaczej będziesz śpiewał:)


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 3 gości