O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
user1549779
Gastarbeiter
Posty: 5
Rejestracja: 25 gru 2010 16:03

Postautor: user1549779 » 02 lip 2011 17:13

Hey tez miałam problemy z firma IMPORTPOL wiec nie polecam jej :evil:

koko851
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2011 14:50

Postautor: koko851 » 23 lis 2011 14:54

kenzol1 pisze:DROGA KONKURENCJO FIRMY IMPORTPOL

ZROZUMCIE PROSZE ZE NASZA FIRMA JEZELI CHODZI O WYSYLANIE PACZEK DO POLSKI JEST BEZKONKURENCYJNA , NAJSZYBSZA, NAJTANSZA , NAJPEWNIEJSZA , I JAKIEKOLWIEK PROBY OCZERNIENIA NAS W OCZACH INNYCH "RODAKOW" SA SMIESZNE GDZYZ DOBRZE WIEMY ZE KAZDA OSOBA KTORA SKOZYSTA Z USLUG TRANSPORTOWYCH NASZEJ FIRMY JUZ NIGDY NIE BEDZIE WYSYLALA ZADNA INNA FIRMA PACZEK .


Pozdrawiamy
Dyrekcja firmy IMPORTPOL


Dyrekcjo Importpol,
przede wszystkim zasady Internetu nakazuja niepisanie duzymi literami, bo to swiadczy ze krzyczysz.

Nieprawda jest, ze jest to dobra firma. Moja paczka dotarla uszkodzona i gdy probowalam zalatwic reklamacje, to nie odpowiadano na maile. Radze NIE korzystac z uslug tej firmy. Wlasciciele zadufani w sobie. Lepiej korzystac z innych firm. Ja ich wzielam BEZ sprawdzania na forum i teraz zaluje
pozdrawiam koko[/url]

koko851
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2011 14:50

Postautor: koko851 » 23 lis 2011 15:01

Monia2603 pisze:Przestancie oczerniac IMPORTPOL.com! Super firma:)

Paczke mozna sprawdzic gdzie jest danego dnia...

SUPER FIRMA POLECAM JAK NAJBARDZIEJ:)


No to czuj sie szczesciara. Mam zupelnie inne doswiadczenie. NIGDY wiecej. Poza tym wlasciciel firmy podaje nieprawdziwe informacje dotyczace wspolpracy z firmami kurierskimi. W moim przypadku wspolpracowali z dpd. Gdy zatelefonowalam do dpd, to powiedziano mi, ze Importpol WOGOLE nie wyslal raportu reklamacyjnego, po prostu nie zglosil reklamacji. Mnie informowali, ze to zajmie duuuuuuzo czasu.
Czas na zalatwienie reklamacji to 30 dni

Importpol - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

londynwarszawka
Gastarbeiter
Posty: 16
Rejestracja: 24 lis 2009 00:20

Re: Rodacy nie polecam korzystać z usług firmy Importpol

Postautor: londynwarszawka » 07 gru 2013 22:32

Emigrantka pisze:
klipobdg pisze:
xena pisze:Drodzy rodacy

Czy to jest przemówienie wyborcze?

xena pisze:zostalem oszukany przez firme Importpol

Nie został Pan oszukany, nie doszło do złamania regulaminu - bynajmniej nie ze strony firmy ImportPOL - istnieje prawdopodobieństwo naruszenia zasad wysyłki przez Klienta, o tym kawałek niżej

xena pisze:Dwie z nich nie dotarly wogole a reszta paczek byla bardzo pognieciona

Firma ImportPOL nie bierze odpowiedzialności za zagubione paczki, a jedynie przekazuje je firmom kurierskim - i to najlepszym firmom (takim jak DHL czy Geopost). Jeśli paczki rzeczywiście zaginęły, nie jest to wina firmy ImportPOL.
Skoro paczki dotarły "bardzo pogniecione", oznacza to nieodpowiednie zapakowanie przez Klienta. A za to firma nie może brać w żaden sposób odpowiedzialności - nieumiejętność dobrego zapakowania wysyłki nie może być winą firmy.
Jeśli nie potrafi Pan zapakować poprawnie wysyłki, informacje jak to zrobić znajdzie Pan na http://importpol.com/PL/oferta.php .

xena pisze:Gdy zadzwonilem do firmy i chcialem wyjasnic sprawe dyspozytorka poprostu rozlaczyla sie. Pozniej dzwonilem z innego numeru i gdy tylko poruszylem temat zaginionych paczek sytuacja powtorzyla sie.

Post został przez Pana wysłany 25.09.2009 roku. W tym czasie w firmie ImportPOL nie pracowała jeszcze 'dyspozytorka' - zatem podana przez Pana sytuacja jest WYMYŚLONA. Do listopada 2009 nie było możliwości otrzymania informacji o paczce przez telefon - nawet jeśli dodzwonił się Pan do szefa firmy, nie miał on obowiązku rozmawiać z Panem na ten temat. Do uzyskania informacji o paczce służy Tracking Number - więcej informacji na http://importpol.com/PL/tracking.php


Reasumując, oczernia Pan firmę ImportPOL w sposób naprawdę chamski. Temat został zgłoszony do Administracji Forum - prosimy o zweryfikowanie argumentacji firmy oraz - najwyraźniej - przedstawiciela konkurencji, który próbuje nas oczernić - a to jest nawet karalne. Prosimy Administrację o usunięcie tego tematu, a Użytkowników o przemyślenie każdego wysyłanego posta.


Pieknie - firma nie bierze odowiedzialnocsi za zaginione paczki?

:lol:

Nie bylo/nie ma mozliwosci kontaktu telefoniczne w sprawie wyslanych paczek "bo szef nie ma obowiazku"?

:lol:

Piekna sobie reklame robicie.... :lol:


*******************

Tylko i wylacznie

http://eagletransport.net.pl/

(nie mylic z zalosna podroba Eagle Trans ktorzy to chcieli jechac na dobrym imieniu jakie przez lata wyrobil sobie tu Eagle Transport)



ps: a kto sie pomyli i wysle eagletrans.eu ten bedzie w szoku ze tak mozna pracowac szybko z gracją i naprawde w dobrym porozumieniu z klientem !!!
www.eagletrans.eu firma 21wieku !!! wejdz na stronke i sam zobacz z kim wogole oni trzymaja woza sami bez posredników a jakie firmy obsluguja zerknij poczytaj dane finansowe za ubiegły rok ! www.eagletrans.eu to w pelni legalna firma nie oddaje posrednikom bo to potężny przewoźnik a porównywanie jej do eagletransport jest jak porównywanie poczty polskiej do np. DHL

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 07 gru 2013 23:20

:roll:

FineArt
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2014 16:00

Postautor: FineArt » 02 kwie 2014 12:22

UWAGA NIE WARTO!!!

Jesli w przyszłości będziecie mieli zamiar przesłać paczkę do Polski lub z Polski ODRADZAM i PRZESTRZEGAM przed korzystaniem z usług firmy EAGLE TRANS EU z siedzibą w Legnicy!!!Pod koniec zwszłego roku wysłałem paczkę która została zniszczona podczas transportu i do dnia dzisiejszego wlaściciel nie zwrócił mi kosztów za poniesione straty!!!Obsluga klienta na bardzo niskim poziomie!!!
Proszę prześlijcie wiadomość do jak najwiekszej liczby znajomych,aby nie przytrafiła im się podobna sytuacja!

Pozdrawiam

Marcin

Uaktualnienie:

Jako,że firma eagle trans eu zablokowała mnie i nie mogę wpisywać postów na ich stronie FB poniżej przedstawiam bieg sprawy oraz arogancję ze strony eagle trans eu.Zastanawiam się również ilu oszukanych klientów eagle trans eu zablokowało,aby nie mogli publikować negatywnych doświadczeń?

R e k l a m a c j a

Stosownie do przepisów wskazanych w Regulaminie Firmy składam reklamację w zakresie wadliwie wykonanej usługi pocztowej nr XXXXXXXX,w czasie której uszkodzony został produkt(obraz fotograficzny),prawidłowo zapakowany w odrębne,trójwarstwowe opakowanie składające się z:papieru,folii pęcherzykowej i kartonowego pudełka(oryginalne opakowanie),które zostało przez przewoźnika połączone i opakowane dodatkowo z drugą przesyłką skierowaną do tego samego adresata; podczas dodatkowego pakowania przesyłek przewoźnik użył przesyłki zawierającej obraz fotograficzny jako podstawy i wzmocnił ja od spodu dwoma kawałkami twardej, używanej tektury zawierającej na całej powierzchni duże,metalowe zszywki,które w czasie transportu,na skutek nadmiernego obciążenia paczki innymi przesyłkami, przebiły trzy warstwy opakowania i uszkodziły w trzech miejscach przednią stronę obrazu fotograficznego a nadto dolny jego brzeg został odgięty(uwypuklił się) na skutek przeciążenia.
Z uwagi na to,że produkt ten z powodu opisanych wyżej uszkodzeń utracił walory estetyczne i użytkowe i należało będzie wytworzyć go powtórnie.Proszę o zwrócenie mi kwoty £83.36p(£63.36 wykonanie kolejnego wydruku oraz £20 za pokrycie kosztow powtornej przesylki do Polski).
Nadmieniam,że przesyłki odebrano ode mnie w dniu 5.10.2013 i na każdej paczce umieściłem zapisy ostrzegające "Fragile""Do not bend" w jezyku angielskim jak rowniez te same napisy w jezyku polskim "prosze nie zginac".Ponad to podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem firmy podkreslilem ze w przesylce bedzie znajdowalo sie zdjecie fotograficzne duzego formatu i nalezy sie z nim obchodzic ostroznie.Kierowca podczas odbioru przesylki rowniez zapytal czy przesylka posiada szklo.Tutaj poraz kolejny zaznaczylem ze przesylka posiada zdjecie i nalezy sie z nia obchodzic ostroznie.Adresatowi w Polsce doręczono je 08.10.2013.

Z poważaniem

Marcin Prasał

Jako,że firma eagle trans eu zignorowała moją reklamację sprawa została skierowana do European Consumer Centre (Europejskie Centrum Konsumenckie) z siedzibą w Warszawie które jak poniżej widać przyznało mi racje

Szanowni Państwo,

Niniejszym informuję o wpłynięciu do Europejskiego Centrum
Konsumenckiego skargi rezydenta Wielkiej Brytanii- Pana Marcina Prasała,
który skarży wykonaną przez Państwo usługę. Sprawa została
zarejestrowana pod podaną w temacie sygnaturą. Zachęcam do posługiwania
się nią podczas dalszych kontaktów z ECK, co znacznie usprawni naszą
komunikację.

Jak wynika z wyjaśnień konsumenta, podczas usługi pocztowej nr XXXXXXXX
uszkodzony został obraz fotograficzny. Był on zapakowany prawidłowo, z
użyciem wszelkich środków chroniących jak folia pęcherzykowa czy
wzmacniające tektury. W czasie transportu, prawdopodobnie na skutek
nadmiernego przeciążenia paczki innymi przesyłkami, trzy warstwy
ochronne zostały przebite i w trzech miejscach uszkodzona została
przednia strona obrazu oraz odgiął się dolny brzeg. Paczka została
wysłana przez konsumenta 5 października 2013 roku, dołączył do niej
adnotację "FRAGILE". Ponadto, poinformował Państwa, że przesyłka jest
cenna i delikatna. Adresat paczki odebrał ją 8 paźdzernika 2013 roku.
Konsument złożył oficjalną reklamację do Państwa 10 października
zeszłego roku. Domaga się w niej zwrotu na jego konto kwoty 83,36 funtów
szterlingów.

Z art. 471 polskiego Kodeksu cywilnego wynika, że dłużnik obowiązany
jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego
wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie
jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie
ponosi. Ponadto, art 545 podnosi, iż sposób wydania i odebrania rzeczy
sprzedanej powinien zapewnić jej całość i nienaruszalność; w
szczególności sposób opakowania i przewozu powinien odpowiadać
właściwościom rzeczy.

W naszej ocenie, ciąży na Państwu odpowiedzialność odszkodowawcza
tytułem nienależytego wykonania usługi. Państwo, jako profesjonaliści
powinniście zapewnić przesyłce bezpieczeństwo i brak możliwości
uszkodzenia. Stało się inaczej, obraz został zniszczony, co powoduje
powstanie obowiązku odszkodowawczego względem Pana Marcina Prasala.

W załączeniu znajdą Państwo wszelką dokumentację obrazującą istotę problemu.

Biorąc pod uwagę powyższe, w celu polubownego rozwiązania sporu proszę o
przedstawienie Państwa stanowiska w sprawie lub spełnienie roszczeń
konsumenta w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego pisma. W przeciwnym
razie konsument zostanie poinformowany o możliwości skierowania sprawy
na drogę sądową.

Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce powstało na mocy porozumienia
Komisji Europejskiej z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. ECK w
Warszawie jest członkiem Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich
działających na terenie Państw Członkowskich Unii Europejskiej, Norwegii
i Islandii. Centrum pomaga w rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych
konsumentów z przedsiębiorcami. ECK ściśle współpracuje z europejskimi i
krajowymi podmiotami w celu skutecznego egzekwowania praw konsumentów.

Postępowanie prowadzone przez ECK Polska nie wstrzymuje biegu przedawnienia
możliwości dochodzenia roszczenia przed sądem powszechnym.

Proszę o zapoznanie się z informacją nt. przetwarzania danych osobowych
przez Sieć ECK

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt.

Z poważaniem
Karol Muż
Doradca prawny

Europejskie Centrum Konsumenckie
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: +48/22/ 55 60 241
Faks: +48/22/ 55 60 359

Poniżej AROGANCKA odpowiedż firmy eagle trans eu

Według obowiązującego Prawa przewozowego musimy otrzymac od klienta protokół
szkody lib adnotacje na liscie przewozowym, że usługa została wykonana źle i
niewłaściwie.
Zgodnie z obowiazującym prawem przewozowym odbiorca zobowiązany jest zgłosić
kurierowi wszelkie nieprawidlowosci jak zgloszenie uszkodzenia zawartosci
czy też opakowania, kurier ma obowiązek wydać paczke na prośbę odbiorcy za
potwierdzeniem odbioru i zapisaniem choćby na liscie przewozowym wszelkich
uwag nastepnie kopia z takimi adnotacjami trafia do klienta a jedna z nich
pozostawiamy sobie jako potwierdzenie odbioru.
Posiadamy taki list przewozowy jednak brak jest jakichkolwiek uwag
dotyczacych naruszenia opakowania zewnetrznego.
Idąc tym tropem - śmiemy twierdzić , że to co zaistniało w środku przesyłki
nie wynikało z błędów jakie dopuściła sie nasza firma ponieważ nie było
uszkodzenia opakowania zewnetrznego.
Idąc dalej - istnieją w prawie przewozowym rowniez obowiązki nadawcy do
stosownego zabezpieczania przesyłek.
Odpowiedzialnośc zatem moze ponosić zarówno nadawca jak i przewoźnik jednak
według całego przebiegu sprawy klient nawet nie spodziewał się uszkodzenia
przesyłki w środku czyli zawartości bo opakowanie było nieuszkodzone.

Ponadto - do pakowania obrazów według przyjetych norm - można powiedzieć
według norm jakie zostały utarte przez profesjonalnych wysyłkodawców tego
typu przesyłek - stosuje się skrzynki z płyty pilśniowej i to w nich powinno
się umieszczać tego typu wyroby jak obrazy czy fotografie.
Jest to swego rodzaju swoiste niedopatrzenie ze strony klienta. Próba
wymuszania na nas odpowiedzialności za niechlujstwo klienta bedzie się
zawsze spotykała z odmową rozpatrzenia reklamacji w sposób pozytywny dla
klienta.
Jak powyżej wspomniałem brak jest jakiegokolwiek dokumentu ktory by
potwierdzał podejrzenia przy doręczeniu przesyłki czy tez jakiekolwiek
zgłoszenia ze strony odbiorcy
- brak protokołu szkody
- brak adnotacji na liscie
- brak zabezpieczenia stosownego do przewożonego towaru

Odnosząc się jak w sentencji Proszę o przekazanie sprawy do instytucji
której zadaniem będzie zatem wyegzekwowanie naszej odpowiedzialności której
my jako przewoźnik zupełnie nie widzimy.
z Szacunkiem
Piotr Świątko
EagleTrans eu

A to moja pisemna reakcja dla bandyckiej firmy eagle trans eu

Szanowny Panie Świątko,

Na stronie Eagle Trans eu dostepny jest jedynie regulamin firmy z załączoną poniżej informacją,która nie ma nic wspólnego z prawem przewozowym ani się do niego w żaden sposób nie odnosi.Informacja w regulaminie natomiast wyrażnie wskazuje na to że reklamację można składać drogą elektroniczną, co też uczyniłem wraz z załącznikami w postaci zdjęć.Uszkodzenie opakowania jak również jego zawartości nie było widoczne podczas odbioru przez adresata,gdyż dwie paczki,które zostały ode mnie odebrane zostały w NIECHLUJNY sposób połączone przez pracowników fimy Eagle Trans oraz NIECHLUJNIE owinięte folią koloru czarnego co uniemożliwiło natychmiastowe rozpoznanie znisczenia z opakowania znajdujacego się wewnątrz.
Jako klient nie będę tolerował impertynencji i brał odpowiedzialności za niechlujstwo pracowników firmy Eagle Trans Eu.Musze również poraz kolejny wspomnieć że obraz fotograficzny(zdjecie) zostało oryginalnie zapakowane przez profesjonalną firmę drukującą tego typu prace The Printspace co uk.Wspomniana firma wysyła rocznie setki tysięcy zdjęć na terenie Wielkiej Brytani oraz Europy wspólpracując z potentatami przewozowymi UPS,DHL,DPD na rynku europejskim i światowym.Wymienieni przewożnicy nie maja żadnych zastrzeżen co do tego jak firma pakuje produkt,gdyż jest to wykonane według najwyższych standardów.
Z informacji znalezionych na temat Pana firmy wynika że Eagle Trans eu aspiruje do przebywania w gronie potentatów uslug tranzytowych na rynku Europejskim.W zwiazku z tym zachęcam do monitorowania profesjonalnych firm transportowych w zakresie profesjonalnej obslugi klienta jak rowniez zasięgniecia informacji w ramach prawidłowego pakowania fotografii!

Po konsultacji z moim prawnkiem chcę Pana poinformować,że okoliczności podnoszone w Pana piśmie nie są zasadnicze,racjonalne i nie mają prawnej podstawy do odrzucenia mojego powództwa o odszkodowanie.
W zwiazku z tym chcę również Pana poinformować,że sprawa zostanie skierowana na droge sądową.


Z poważaniem

Marcin Prasal


Wyciag regulaminu ze strony eagle trans eu


1. Do złożenia reklamacji ws. nienależytego wykonania usługi przez Eagle Trans ma prawo zarówno Nadawca przesyłki jak i Odbiorca.
2. Eagle Trans rozpatrzy reklamację do 30 dni.
3. Rekalamcje można składać drogą elektroniczną na adres: infoeagletranseu jak i w formie pisemnej na adres siedziby w Polsce.

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 02 kwie 2014 12:24

gdybys czas poswiecony na walke z nimi poswiecil na prace juz bys odzyskal te £80 :lol:

FineArt
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2014 16:00

Postautor: FineArt » 02 kwie 2014 12:37

Tu chodzi o zasady a nie pieniadze!

Z przyjemnością przekażę £80 na cele charytatywne.Nie będę natomiast tolerował arogancji ze strony firm,które nie wywiązują się ze swoich obowiązków i obwiniają za to kienta!


Pozdrawiam

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 02 kwie 2014 12:43

z zasady nie uzywa sie gownianych firm ... do placenia uzywa Paypala itd itd :) nie denerwuj sie, zartowalem sobie, tez bym walczyl o zwrot :)

FineArt
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2014 16:00

Postautor: FineArt » 02 kwie 2014 13:06

Mam nadzieję,że posty na tym forum pozbawią firme eagletrans.eu potencjalnych klientów a ich magazyn pozostanie pusty na amen :) Prawdopodobnie wtedy właściciel zrozumie ,że podstawą jego biznesu jest kient lub jego brak!

:)


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 53 gości