O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 12 cze 2009 12:35

BLONDYNEK TY SORZYJASZ bnp??????????????????

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 12 cze 2009 12:47

tak, powiem ze wlasnie o dzialanie w tym wszystkim chodzi zeby cos zmienic 8) ...bo popatrz sprzedali europe 30 lat temu...chodzilo o niz demograficzny i teraz jest tego efekt, i najwyzszy czas zeby to zmienic :twisted: .....
a sytuacja w londynie przypomina rasizm przeciwko bialej spolecznosci i mozna by o tym pisac i pisac, a to co obserwowalem w pracy, i na ulicy czy w urzedach to przypomina dzungle w jaka lewicowe rzady i media chca wtloczyc normalnie myslacego czlowieka
pozdrawiam
:)

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 12 cze 2009 13:13

moja droga a z skad wiesz ze ja jestem wschodnioeuropejskim smieciem :twisted: :lol: ?a moze dobrze pisze po polsku i prowadze agitacje?
musze dac ci lekcje z historii, poczytaj o western empire, kup sobie ksiazki....ono nigdy nie przekroczylo lini renu, a za ta linia byli germanie, vandale, franks, allemani i inne tribes....o slowianach mozna dowiedziec sie w 3wieku, a kojarzy sie ich z plemionami sarmackimi.....upadlo w 476ad, poniewaz i tu przestroga.....nie zrobilo nic, poniewaz nie mialo juz zasobow zeby powstrzymac fale barbarzyncow na zachodnia europe.....historia lubi sie powtarzac i to co widzimy dzisiaj to nastepna fala jeszcze bardziej dzikszych, zorganizowanych, gotowych na wszystko barbarzyncow z afryki i azji, i najwyzszy czas zeby temu przeciwdzialac albo europejska i takze chrzescijanska kultura upadnie do czego daza ukochane czarnuchy biegajace z nozami po ulicach londynu czy paryza albo twoi bracia muzulmanie budujacy nowy meczet i chcacy narzucic ich religie reszcie spoleczenstwa, i spoleczenstwo jak zauwazylas w eurowyborach prawie we wszystkich krajach ue powiedzialo nie dla tej lewicowej plagi jaka jest wielokulturowosc i diversity......mozemy cos zrobic teraz albo poczekamy na nastepnego fuhrera i wojne biali versus kolonizatorzy spoza europy 8) .....zycze ci milej lektury o roman empire....ktorego jestem fanem do poduszki, :wink: i wiele przemyslen...pa

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 12 cze 2009 13:41

ja przepraszam ze moj keyboard sie kleij ,
jak pisalam na odp do BLONDYNEK CZY ty napewno BNP POPIERASZ >? :?

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 13 cze 2009 13:12

Dzieki Bogu bo juz zaczelam sie martwic ze wszyscy bzika dostaja w tym kraju. :))) Pozdrawiam.

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 13 cze 2009 18:34

wiec skoro jestes taka wielka demokratka i wielbicielka czarnuchow to razem powinniscie razem z kolezanka zalozyc PARTY OF NIGGERS :) w konsolidacji z polskimi, czeskimi,slowackimi wielbicielkami czarnego sexu

darekzlondku
Emigrant
Posty: 858
Rejestracja: 15 paź 2007 23:09

Postautor: darekzlondku » 13 cze 2009 19:02

...sek w tym, ze twoja rasitowska geba jest dla nich takim samym wybrykiem natury dla nich jak ich dla ciebie...

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 13 cze 2009 19:09

wiec radzilbym ci sie przefarbowac na czarno, przynajmniej ty jeden nie bedziej sie od nich wyroznial :)

darekzlondku
Emigrant
Posty: 858
Rejestracja: 15 paź 2007 23:09

Postautor: darekzlondku » 13 cze 2009 19:23

glupota to poowszechna choroba... prowokacyjki na tym forum - tez... wyglada na tpo, ze nalezysz do tej czesci wybrakowanej populacji ktora krzyczac zza plotu chce cos udowdnic - taki kundle powinny spradzic sie w reality - jedz na Brixton, rozloz sie ze swoimi pogldami - miej jaja, wyjdz zza plotu kundlu...

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 13 cze 2009 19:44

glupota to polityczny korektywizm ktoremu ty holdujesz, i jestes z daleka od realnosci
mate, wczoraj jeden czarnuch fruwal....mial skrzydelka....powoli, za 20 lat i tak bedzie wojna biali kontra kolonizatorzy, wiec bedziemy ich mordowac, bedziemy brutalni i bez litosci tak zeby czuli ze umieraja....zgadnij kto to powiedzial i mieli racje i...miedzy innymi zdrajcow bialej rasy.
jest nasz duzo i bedzie wiecej z kazdym dniem
Kraft und Ehre
a ty moj poprawnie polityczny przyjacielu.....powinienes odwiedzic mnie ze swoimi czarnymi przyjacielami w Berlinie.....zeby propagowac wasze multifaszystowskie paranoje.....gwarantuje ci ze mnie spotkasz i innych....i pewnie wrocicie do waszego multikolorwego raju.....cali tylko ze bez glow

darekzlondku
Emigrant
Posty: 858
Rejestracja: 15 paź 2007 23:09

Postautor: darekzlondku » 13 cze 2009 19:55

...typowy kundel...

select
Gastarbeiter
Posty: 80
Rejestracja: 12 cze 2009 00:23

Postautor: select » 13 cze 2009 20:13

nie nazywaj mnie kundlem bo jestes psem czarnuchow i ich pacholkiem :twisted: ,
zrobiles te swoje studyjka w polsce i jak wam otwarli wrota...to zachlysnales sie anglia i tym multikolorowym pieklem....i bedziesz je dotad propagowal az twoja panna odejdzie z czarnuchem, albo bedziesz szedl ulica rozmarzony tymi rewolucyjnymi ideami jak robespierre albo voltaire i glupi dziki czarnuch afrykanski wbije ci ten noz w ten twoj pseudo inteligencki brzuszek a wtedy oprzytomniejesz czego ci z calego serca zycze....
zapraszam do berlina, jesli tobie i twoim czarnym zwierzetom nie brakuje odwagi....moze sie spotkamy...wielki sztorm bedzie szedl przez europe i wy nie zatrzymacie tego nigdy..........
dziwne tylko, ze nawet twoi rodacy w polsce wierza w to co ja i mowia o tym glosno, a wy pseudo brytyjczycy :lol: tak bardzo chcecie trzymac strone czarnuchow...widocznie kochacie socjalizm.....prawda, wychowaliscie sie w nim

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 14 cze 2009 15:40

:?: :!: :?: :!: Co za wariat ! A jesli w Berlinie mieszka to po cholere na Londynek zaglada ? Teskni mu sie za madrymi ludzmi takich tam brak i trola gra ... strata czasu na odpisywanie . pheee


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 13 gości