O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
annamal70
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2009 12:14

OSZUSTWA OPERATORA O2

Postautor: annamal70 » 13 lut 2009 12:15

witam
szukam osob ktore wzakupily u operatora o2 mobilny internet na abonament i zostaly oszukane co do prawdziwych oplat za ta usluge.
bylbym bardzo wdzieczny za jakikolwiek kontakt w tej sprawie
dzieki

mail annamal1970@wp.pl
tel 07772713163 po 22.00

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 13 lut 2009 12:20

:shock: znowu nie doczytana gwiazdka i/lub maly druk ...

annamal70
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2009 12:14

Postautor: annamal70 » 13 lut 2009 12:24

zadnej gwiazdki nie bylo,nawet anglik studiowal regulamin i dal sie zlapac

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 13 lut 2009 12:29

a anglik to niby ze co? inteligentniejszy od polaka? "nawet anglik" heh

moglbys rozwinac temat oszustwa na forum :?:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 13 lut 2009 13:28

Trzeba czytac small print a nie tylko sluchac co salesman zachwala.... :roll:

kordian
Gastarbeiter
Posty: 59
Rejestracja: 16 wrz 2008 13:29

Postautor: kordian » 13 lut 2009 14:45

Tak Aniu, zgodze sie...
ALE żeby zacząć "read between the lines", to trzeba najpierw chociasz troszeczke kumać ten language:)

Taka "cwana" jesteś bo już od 18 lat sie jego uczysz... ?
:twisted:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 13 lut 2009 21:49

Kordian pisze: chociasz


Chociasz Kordian, chociasz?

No to teraz... scotch me :lol:

endek
Gastarbeiter
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2008 23:03

Postautor: endek » 14 lut 2009 23:43

oto polska wlasnie przez male p-zbluzgac,upokorzyc,okrasc,zniszczyc--a odpowiedzi nikt nie udzielil--i czy nie mial racji ten Pan mowiac spieprzaj dziadu??? :oops: :oops:

o.kurcze
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2008 11:25

slepota

Postautor: o.kurcze » 15 lut 2009 09:38

Widzialy galy co braly , a tak na marginesie to nieladnie opluwac kogos bezpodstawnie , mam mobile broadband z O2 i nie widze problemow
pozdrawiam
PS po co ci internet jak nie masz kompa he he :(


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 9 gości