O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
booczek
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2007 00:17

Czy to wogole mozliwe...?!

Postautor: booczek » 27 wrz 2007 00:22

Witam

Ostatnio w akcie pewnej desperacji przyszedl mi do glowy pomysl zeby pojechac do pracy do UK.
Nie byloboby w tym nic dziwnego oprocz tego, ze moj plan jest nastepujacy:
jestem studentem zaocznym(zjazdy co dwa tyg, niekiedy bedzie mozna jakis odposcic) dlatego chcialbym znalesc jaks praca cokolwiez zmywak, myjnia itp na te dwa tyg ,a np z kims sie wymieniac raz ja raz ktos.
Myslicie ze taki plan ma racje bytu i czy to sie oplaca? Nie licze na jakies kokosy poprostu chcialbym przez te dwa tyg zarobic powiedzmy 400Ł w najlepszym wypadku, zeby starczylo na zycie lokum i oplaty w polsce.

KRYSTIAN
Gastarbeiter
Posty: 32
Rejestracja: 08 wrz 2007 07:10

Postautor: KRYSTIAN » 27 wrz 2007 01:44

szczerze...oplaca Ci sie to?
znalezc prace na 2 tygodnie, potem za jakis czas znow....do tego wykombinowac mieszkanie, zaplacic za pokoj, dolicz depozyt. Szczerze? Zlabo to widze. Dolicz koszta dojazdu. Na zadnym zmywaku nie zarobisz tyle zeby w ciagu 2 tygodn odlozyc 400 £, oczywiscie po odliczeniu kosztow

booczek
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2007 00:17

Postautor: booczek » 27 wrz 2007 10:44

Male sprostowanie.

Przegladajac oferty znalazlem wiele takich, gdzie np bedac kelnerem za jakas mala sume dostajemy pokoj, wlasnie o czyms takim myslalem, zeby szukac prace z zakwaterowaniem.Mysle ze moj angileski jest na takim poziomi ze jako kelner moglbym pracowac, jednak wiem ze po angielsku najtrudniej dogadac sie wlasnie z anglikiem. KOlejna sprawa to to ze ja nie chce zarobic na czysto 400Ł, bedzie mnie zadowalalo ok 200Ł(nieco wiecej od tego co zarobilbym w polsce np w 3 tyg). Mysle ze taka opcja jest bardziej realna 200Ł do kielszeni, a 200Ł na oplaty mieszkania i dojazdu.