O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
szymitsu
Gastarbeiter
Posty: 28
Rejestracja: 23 wrz 2007 14:57

Tanie linie lotnicze-jakie wybrac

Postautor: szymitsu » 23 wrz 2007 14:59

No wlasnie jakie polecacie linie lotnicze, oczywiscie chodzi mi pod wzgledem finansowym. w tym temacie jestem calkowicie zielony, patrzylem juz pare ofert, ale chcialbym znac zdanie osob ktore juz korzystaly z lini.

mówcie_mi_255
Emigrant
Posty: 415
Rejestracja: 09 wrz 2007 07:58

Postautor: mówcie_mi_255 » 23 wrz 2007 20:41

kaczynski robisz się upierdliwy :/
spam i trol w jednym masakra

a co do lotów, nie napisałeś gdzie chcesz lecieć, ale nie ma problemu ja korzystam latając na weekendy po całej europie jest tam również do polski www.skyscanner.net

zosiasamosia
Gastarbeiter
Posty: 84
Rejestracja: 04 wrz 2007 11:15

Postautor: zosiasamosia » 23 wrz 2007 23:50

Wybierze te ktore lataja tam, dokad sie wybierasz.

szymitsu
Gastarbeiter
Posty: 28
Rejestracja: 23 wrz 2007 14:57

Postautor: szymitsu » 24 wrz 2007 12:55

najlepiej do lodzi by mi pasowalo, warszawa opcja awaryjna

Artur
Gastarbeiter
Posty: 41
Rejestracja: 28 sie 2007 19:46

Postautor: Artur » 24 wrz 2007 13:30

ale z ciebie leser, do lodzi tylko jedna linia chyba lata... chyba nie musze pisac, ktora ;)

mówcie_mi_255
Emigrant
Posty: 415
Rejestracja: 09 wrz 2007 07:58

Postautor: mówcie_mi_255 » 24 wrz 2007 13:52

a czy aby z berlina nie ma tez dobrego połaczenia?