hehe tu nie chodzi juz o szybkosc procesorow, ale raczej o zbudowanie takiego algorytmu ktory ten procesor wykorzysta, w moim update bedzie taka opcja, ktora wykrywa ilosc core procesora i dla kazdego przydziela jakas funkcje, tu nie chodzi juz o jezyk, ale o to zeby to logicznie rozplanowac, zeby uzyskac max performance, malo ktory programista wykorzystuje nowa technologie, swiadczy to tylko o braku logiki, poniewaz co z tego jak ktos zna super jezyk programowania a nie zna mozliwosci sprzetu, np procesora lub dysku, w wiekszosci programow szyfrujacych, szyfrowanie przebiega tak: odczyt - szyfrowanie - zapis, ja skonsturowalem algosa tak: odczyt liczby core, jezeli np 2 core to: core1 odczytuje 10mb z pliku, core 2 odczytuje drugie 10mb i zapisywanie asynchroniczne poprzez uzycie algorytmu kolejkowania, czyli watek 1 jak skonczyl - zapis nastepnie odczyt nastepnego bloku itd. wiec igla na dysku nie lata jak opetana
Co do gier to byc moze to jest prawda chociaz nie wiem, gdy nie tylko korzystaja z karty graficznej, ale tez duzy wplyw na dysk lub procesor, pisanie gry w assemblerze wiadomo mija sie z celem, ale jezeli chodzi o aplikacje to ma duzy sens, nowy jezyk M$ czyli .net to jest wogole masakra, fakt, ze malo podatny na bledy, ale za to tyle syfu ze roznice w dzialaniu miedzy .net a asm nawet dziecko zauwazy
Btw. jest tu moze osoba, ktora potrafi napisac sterownik virtualnej partycji ?