Postautor: maya » 22 mar 2008 14:07
mysle, ze wystarczy zadzwonic do bt i podziekowac za usluge. poprosic o ostatni, koncowy rachunek i to wszystko...
wiesz, nie musisz im sie tlumaczyc dlaczego etc. po prostu dziekujesz i tyle. mozesz powiedziec osobie z biura obslugi ktora bedzie z toba rozmawiac, ze nie podoba ci sie to albo tamto, moze cos postaraja sie naprawic badz ulepszyc. im tez zalezy aby utrzymac klienta. moze dadza ci lepsza oferte.
jakis czas temu zmienilem z bt na talktalk. jako ze nie mialem direct debit jakos sie zlozylo ze zapomnialem zaplacic i po paru dniach odlaczyli mi telefon.
bez uprzedzenia badz notki jakiejkolwiek, porazka. zamiast naliczyc jakies odsetki czy kare po prostu odlaczaja. porazka.
zadzwonilem, podziekowalem i wrocilem do bt. jest taniej i jest ok.
staram sie nie spozniac teraz hehe