O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 19 kwie 2008 13:44

Faszyzm to okreslony zespol pogladow Zapewniam cie iz poglady niektorych uzytkownikow sa do niego przynamniej zblizone.

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 19 kwie 2008 13:56

To chyba nalepianie łatek. Dzisiaj faszystą nazywają nawet gościa który rozsądnie, aczkolwiek krytycznie, wypowie się na temat niu feminizmu. Albo człowieka optującego za tradycyjnymi wartościami. Może nie faszystą lecz przynajmniej szowinistą.

arni1202
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 01 mar 2008 20:54

Postautor: arni1202 » 19 kwie 2008 14:57

Zapraszam do odwiedzenia
www.londoneyetv.com

Koncert DEZERTERA z 13.04.08 w Londynie niezla jazda
Koncert KSU z lutego 2008

OLD PUNK NEVER DIE

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 21 kwie 2008 10:31

dzis faszysta bedzie kazdy kto jest przeciwko oficjalnej linii politycznej poprawnosci, chocby nie wiem jak rozsadne argumenty przedstawial, zostanie zakrzyczany jako faszysta bez podania zadnych kontrargumentow, a zeby jeszcze mu zalezalo na losie swego kraju, to juz normalnie drugi adolf :)

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 21 kwie 2008 18:31

Obu panom proponuje spojrzec nawet do wikipedii (wersjii anglojezycznej) na definicje faszyzmu a nastepnie poriwnac go z pogladami niektorych userow.

I prosze o przeniesienie tej dysksji do inego watku jesli macie ochote ja kontynuowac. Ten zalozylem zeby wklejac linki do mp3 z punk rockiem (dla osob bedacych zaiteresowanymi ta muzyka) a nie wysluchiwac watpliwej jakosci opinii pseudopolitologicznych.

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 21 kwie 2008 18:40

Obu panom proponuje spojrzec nawet do wikipedii (wersjii anglojezycznej) na definicje faszyzmu a nastepnie poriwnac go z pogladami niektorych userow.


masz na mysli poprostu zakompleksionych idiotow, upolitycznianie ich pogladow tylko im pochlebia. zgadzam sie niech w tym watku punk rock rzadzi :)

arni1202
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 01 mar 2008 20:54

Postautor: arni1202 » 21 kwie 2008 20:43

Madre slowa porozmawiajmy o muzyce

W maju zagra w LONDYNIE - UNDER THE GUN bileciki po 9 funa

Moze byc fajnie

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 21 kwie 2008 23:37

Punk rock generalnie byl ze mna w czasach szkoly sredniej/internat itp.
Gralismy wieczorami w szkole (proby) punk rock. Moi kumple byli maniakami hihi. Ja wszystko oprocz disco i elektronicznej muzyki.
Heh fajne czasy byly. Zagralismy nawet koncert na dzien kobiet. W interku na stolowce, scena wszystko fajnie full sala no i jazda...
pierwszy numer sto lat hihi oczywiscie i drugi:

http://uk.youtube.com/watch?v=TFBg5PLJlxk

pozniej jako drugi byl ten:

http://uk.youtube.com/watch?v=9zNsWFkfqyg
http://tofikowapanienka.wrzuta.pl/audio/pll6F4jfod/

i na tym sie skonczylo. wychowawczyni nie wytrzymala, wylaczyla zasilanie,
draka byla, ktos nawymyslal jej (ponoc ja), kumpla wywalili z internatu za to, no ale impra byla tak jak zapowiadalismy hehe i pewnie skonczyloby sie wszystko fajnie i milo ale % nas opanowaly i na dwoch numerach sie skonczylo.
Dziewczyny i tak byly nam baardzo wdzieczne.. ;)
Ah .. trzeci numer mielismy ten:
http://uk.youtube.com/watch?v=D5Nn2j5f8-4

ot:
KSU :) heh pochodze z okolic Ustrzyk D. i to sa moje brudaski hihi

bonus:
http://uk.youtube.com/watch?v=vHlzurHeX4Q

lol

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 22 kwie 2008 10:24

arni1202 pisze:Jak tak to nie zapominajmy o The Exploited, Sex Pistols, The Clash, Oi Poloi, Under The Gun, Conflict ( jak dobrze pamiętam to we wrześniu zagrają w Londynie)......



Oooo the Exploited....
Moja płyta do samochodu...

http://pl.youtube.com/watch?v=G_3G3TrM6aU



"Blame Gonzo the Troll, but don't blame me ;) " tararataratattata

A ska mozna zazucać?

http://pl.youtube.com/watch?v=Ugj2a0EFIHc


A teraz coś z innej parafii, Panowie i Panie ze Ślunska...



http://pl.youtube.com/watch?v=LN8S31pmk9Y




Mój numer to 1553434............ 8)















Po Czesku 8)

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 22 kwie 2008 10:28

Ramzesa i tak najlepszy jest Kiosk :)

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 22 kwie 2008 10:31

Dla mnie najlepszy jest "Oi bootboy" ;)

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 22 kwie 2008 12:05

Mr Paul Simon everybody!!!

http://pl.youtube.com/watch?v=hiQoq-wqZxg


"Kiedy kopnął w Twoje drzwi..." 8)

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 22 kwie 2008 12:06

k...a napisałem Simon.... hehehehehehe

MiloMinderbinder
Emigrant
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2007 17:27

Postautor: MiloMinderbinder » 22 kwie 2008 12:09

Polecam lekture książek Pana C Zyke

A to jego strona "domowa"

http://www.ciziazyke.pl/Seite_1x.html

arni1202
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 01 mar 2008 20:54

Postautor: arni1202 » 23 kwie 2008 22:20



Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 5 gości

cron