O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

nowy telefon - dylemat

Postautor: Emigrantka » 18 mar 2014 17:05

Czas na nowy telefon - nie chce dotykowego, nie cierpie dotykowych telefonow.

Ale Blackberry tez mi juz bokiem wychodzi i tez nie chce.

A tu jak nie Blackberry to kuzwa dotykowe....

No i co mam zrobic?

:evil:

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 18 mar 2014 17:09

Dlaczego nie lubisz dotykowych?

To kup sobie note 3, będziesz mogła pisać :) Szybsze to niż używanie klawiatury.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 18 mar 2014 17:21

W telefonach glab totalny jestem - co to note3?

Telefon ma dzwonic, wysylac sms i maile, miec budzik.

Niczego innego w telefonie nie potrzebuje - na kompie jestem 24 na dobe nawet jak spie wiec na telefnie na net nie wlaze

ja chce klawisze jak blackberry ale nie chce blackberry

Hmmmm

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 18 mar 2014 17:22

acha - samsung note 3, dzieki wyjkowi google

czy ja wspomnialam ze nie chce WIELKiEGO telefonu?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 18 mar 2014 17:24

lo matko, ale kobyla... nie chce takiego wielkiego

http://store.virginmedia.com/virgin-med ... ?filters=1

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 18 mar 2014 17:26

z Virgin cos chce

http://store.virginmedia.com/virgin-med ... hones.html

bo maja fajne ceny na nielimitowane kontrakty

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 18 mar 2014 21:59

No i note 3 nie ma budzika :D

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Postautor: aina24 » 18 mar 2014 22:28

Ja mam iPhone I jest ok choc od razu zalowalam, ze samsunga nie wzielam ale coz..

nimue
Gastarbeiter
Posty: 69
Rejestracja: 13 mar 2012 06:42

Postautor: nimue » 19 mar 2014 09:25

Ja sie strasznie bronilam przed dotykowym...ale Marek namowil mnie na samsunga wlasnie i teraz za nic bym go nie wymienila...jest idealny.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 19 mar 2014 10:11

Mamuska u mnie byla ze swoim dotykowym samsungiem - niech go....

Mloda ma samsunga - niech go...

Brrrr

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 19 mar 2014 10:17

emi zdewocialas kompletnie? juz nawet samsunga nie lubisz sobie podotykac?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 19 mar 2014 10:48

Nie lubie dotykowych telefonow, nie lubie wielkich telefonow :evil:

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 19 mar 2014 12:40

A kup se stara Nokie I nie zawracaj glowy

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 19 mar 2014 12:42

emi nie poddawaj sie :) jestem z toba :) telefon sluzy do dzwonienia :)

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 19 mar 2014 13:30

MF - nie podskakuj bo Cie LinkedIn i zmiekniessz ;)

banita - no wlasnie, tel ma byc maly, plaski i dzwonic/sms/budzik miec i kalendarz - i tyle

a nie kuzwa wielkosci monitora kobyla


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 33 gości