O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
beeata
Gastarbeiter
Posty: 86
Rejestracja: 11 wrz 2013 00:46

Postautor: beeata » 13 sty 2014 22:54

Zbynio

Moze czesciej z tymi irlandczykami pij - przejdzie ci troche spiecie w d. I skorzystaj z wlasnej rady - troche pokory..

77omega
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 02 sty 2013 21:20

Postautor: 77omega » 14 sty 2014 00:55

emigrantka pisze:ja kiedys jadac z corka w autobusie i rozmawiajac po polsku natknelam sie na taka pare ktora yslac chyba ze nie rozumiemy.. prowadzila dyskusje na temet effing foreigners coming the their country, taking their jobs, using their NHS itd...

Moja Mloda to taka mimoza ale ja ryja mam od ucha do ucha jak potrzeba (jakby ktos nie zauwazyl to tlumacze ;)) wiec juz wysiadajac rzucilam mimochodem w strone pary z ciderami w rekach i dresikach lonsdale (czy jak im tam) :

Honey - if you have my qualifications/experience you can have my job any time, just make sure you turn op at the interview sober. Failing that - shut to .. up as it is MY effing taxes that pay for that effing cider that you hold in your effing hand.

8)


To im do wiwatu dalas :lol: zapewne do dzis boki zrywaja :wink:

kocinek70
Gastarbeiter
Posty: 34
Rejestracja: 23 gru 2013 02:14

Postautor: kocinek70 » 14 sty 2014 02:36

I gdzie ten masyw i napływ??? I o czym Wy gadacie?

raf1981
Gastarbeiter
Posty: 79
Rejestracja: 23 gru 2013 13:25

Postautor: raf1981 » 14 sty 2014 13:34

Taaa napływa, ale masa mrozów, wichur i sztormów. Potrzebni będą ludzie do usuwania szkód, więc nasi południowi sąsiedzi przydaliby się jak ulał.

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 18 sty 2014 14:58

Według danych rumuńskiego ambasadora od początku stycznia przyjechało trzydzieści osób. :lol:

Oczywiście przeprosin ze strony Daily Heil raczej nie można się spodziewać.


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 18 gości

cron