O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
numerowa
Emigrant
Posty: 276
Rejestracja: 30 paź 2012 14:07

Postautor: numerowa » 20 maja 2013 13:51

Openreach nadal nalezy do BT Plc, ale jest niezalezna od BT Retail i musi dostarczac taki sam serwis wszystkim dostawcom korzystajacym z ich uslug po takiej samej cenie (niezaleznie od tego, czy jest to Sky, czy Talk Talk czy BT Retail).

Zreszta, bez sensu dyskutowac z kims, kto nie czyta ze zrozumieniem, za to uwielbia personalne przytyki :roll:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 20 maja 2013 14:02

ja mam telefon z BT, TV w Virgin i internet z O2 ale niedawno byl list ze O2 przejmuje SKY chyba

jak rozmawialam z Virgin zeby miec wszystko od nich na raz to.. drozej wyszlo hehehe

goraluk
Rezydent
Posty: 1165
Rejestracja: 18 paź 2012 12:15

Postautor: goraluk » 20 maja 2013 17:09

blondynek pisze:
goraluk pisze:OK, ale VM daje telefon stacjonarny też po kablu, wówczas możesz zrezygnować z telefonu w BT (czy tam gdzie to masz).


oj goral goral....ty masz wybitne problemy z rozumieniem; potem dodajesz dwa plus dwa i wychodzi ci piec :lol:

telefon mam od Virgin; jak napisalam powyzej :roll:


Nie nie określiłaś w jak masz dostarczony telefon, napisałaś, że masz internet po kablu.
Ale mniejsza z tym, nie możesz zadzwonić i im powiedzieć, że rezygnujesz o np. BT dało ci lepszą opcję? To jak do tej pory zawsze działa.

goraluk
Rezydent
Posty: 1165
Rejestracja: 18 paź 2012 12:15

Postautor: goraluk » 20 maja 2013 17:13

numerowa pisze:Openreach nadal nalezy do BT Plc, ale jest niezalezna od BT Retail i musi dostarczac taki sam serwis wszystkim dostawcom korzystajacym z ich uslug po takiej samej cenie (niezaleznie od tego, czy jest to Sky, czy Talk Talk czy BT Retail).

Zreszta, bez sensu dyskutowac z kims, kto nie czyta ze zrozumieniem, za to uwielbia personalne przytyki :roll:


Nie numerowa. Jak popełnisz gafę to się do niej przyznaj a nie graj głupa.
BT Openreach a nie Openrach to wydzielony dział BT a nie firma stworzona na żądanie Ofcom - koniec kropka.
Pyskówkę sama rozpoczęłaś. Następnym razem po prostu zapytaj!

numerowa
Emigrant
Posty: 276
Rejestracja: 30 paź 2012 14:07

Postautor: numerowa » 20 maja 2013 17:18

goraluk pisze:
numerowa pisze:Openreach nadal nalezy do BT Plc, ale jest niezalezna od BT Retail i musi dostarczac taki sam serwis wszystkim dostawcom korzystajacym z ich uslug po takiej samej cenie (niezaleznie od tego, czy jest to Sky, czy Talk Talk czy BT Retail).

Zreszta, bez sensu dyskutowac z kims, kto nie czyta ze zrozumieniem, za to uwielbia personalne przytyki :roll:


Nie numerowa. Jak popełnisz gafę to się do niej przyznaj a nie graj głupa.
BT Openreach a nie Openrach to wydzielony dział BT a nie firma stworzona na żądanie Ofcom - koniec kropka.
Pyskówkę sama rozpoczęłaś. Następnym razem po prostu zapytaj!


A ty sobie poczytaj dokument o separacji Openreach i BT Retail z 2006 roku (tzw BT MIS Separation):

http://stakeholders.ofcom.org.uk/binari ... tement.pdf

Szczegolnie powinny cie zainteresowac te fragmenty:

"In the definition of Equivalence of Inputs the Undertakings state:
“Equivalence of Inputs” or “EOI” means that BT provides, in respect of a particular
product or service, the same product or service to all Communications Providers
(including BT) on the same timescales, terms and conditions (including price and
service levels) by means of the same systems and processes, and includes the
provision to all Communications Providers (including BT) of the same Commercial
Information about such products, services, systems and processes. In particular, it
includes the use by BT of such systems and processes in the same way as other
Communications Providers and with the same degree of reliability and performance
as experienced by other Communications Providers” (emphasis added).
2.4 The second aspect of Equality of Access, organisational separation, is concerned
with ensuring that Openreach acts as a separate division within BT as required by
section 5.23 of the Undertakings. This includes the effectiveness of “Chinese Walls”
between the different parts of the BT organisation
, making sure that Commercial
Information (“CI”) and Customer Confidential Information (“CCI”), as defined in the
Undertakings, is not inappropriately shared between Openreach and other parts of
the BT organisation. The definition of Management Information Systems specifically
refers to access to CI and CCI:
“Management Information Systems” means those management
information systems which hold Commercial Information and/or Customer Confidential Information.”

numerowa
Emigrant
Posty: 276
Rejestracja: 30 paź 2012 14:07

Postautor: numerowa » 20 maja 2013 17:28

Gdybys sie naprawde interesowal telekomunikacja w UK to bys wiedzial, ze to wlasnie ten dokument umozliwil innym Providerom korzystanie z Openreach na dokladnie tych samych zasadach co BT, exchanges zostaly "unbundled" i w ten sposob kazdy provider moze sobie umiescic wlasny sprzed HDF w Openreach exchanges i stworzyc wlasna siec MPF.
A Openreach nie nazywa sie BT Openreach, tylko Openreach, wchodzi w sklad BT Group Business, ale podlega bezposrednio Chief Executive BT PLC i jest calkowicie niezlaezne od tego BT, od ktorego kupujesz internet (BT Retail)

goraluk
Rezydent
Posty: 1165
Rejestracja: 18 paź 2012 12:15

Postautor: goraluk » 20 maja 2013 18:32

numerowa ty jesteś głupia czy tylko się zgrywasz?
To ty twierdzisz, że BT Openreach to firma stworzona na żądanie Ofcom!!!

Jednak twój upór głupocie jest godny katolickiej polki z pod kościoła. Inaczej nie da się ciebie opisać.
Następnym raz zanim napiszesz najpierw przemyśl, czasem lepiej jest jak szybciej przemyślisz niż napiszesz.
Zacznij od przestudiowania czegoś na czym ponoć wszyscy Polacy się znają czyli na sprawach biznesowych, zobacz czym są firmy LTD czym są grupy udziałowe i jak to pracuje razem. Bo inaczej brakuje ci podstaw i walisz głupoty.
Na koniec zapamiętaj sobie raz na zawsze BT Openreach jest częścią grupy BT. Nie niezależną firmą.

numerowa
Emigrant
Posty: 276
Rejestracja: 30 paź 2012 14:07

Postautor: numerowa » 20 maja 2013 19:35

To ty sie naucz czytac ze zrozumieniem, bo przekrecasz moje slowa, a ja sprostowalam tylko glupoty, ktore napisales o BT, ktore ma super internet, bo przeprowadzilo restrukturyzacje swoich exchange.
I jestem ateistka, a nie katoliczka, dziekuje za "trafna" charakterystyke, nie bede sie juz klocic na ten temat, rozgaduj sobie swoje glupoty jesli chcesz, wyjdziesz tylko na glupiego jesli trafisz na kogos, kto akurat sie zna na temacie.

Beatrixx102
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 11 lip 2011 12:49

Postautor: Beatrixx102 » 20 maja 2013 22:53

22.50 w sumie to juz 23.50 za 30 mb w Virgin.

Z internet mialem dwa razy problem , przy sporej burzy, a druga sytuacja ze sporym obciazeniem lacz. Mila oblsuga telefonicza (jeszcze milszy koszt polaczenia ok 7 £ ).

W moim miescie stoi budka te o to wlasnie firmy, dzieki zarejestrowaniu sie w niej oszczedzilem £ 50 przy instalacji.

Polecam jednak spore kary przy direct debitcie jezeli wyplata czasem nie rowniomiera przychodzi. £ 8 od banku plus 20 £ od virigina.

Ogolnie raczej na plus.


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 114 gości

cron