SMarek pisze:Ja chyba mam konto w jakimś innym Lloydsie bo przed każdym wyjazdem dzwonie , zgłaszam wyjazd a oni dziwnym trafem informację przyjmują. Jak dotąd nie miałem problemów z blokowaniem karty.
Chyba rzeczywiscie masz w innym banku. Przed wyjazdem za granice zadzwonilem do nich aby powiadomic o tym, ze wyjezdzam. Pani po drugiej stronie uprzejmie powiedziala, ze nie jest to konieczne, poniewaz ich system nie obsluguje takich informacji. Poniewaz poprzednio mi sie zdarzyla sytuacja, ze mi zablokowali karte - a kilka dni w ameryce poludniowej, bez dostepu do kasy troche lipa byla - poszedlem osobiscie do banku i rowniez mila pani powiedziala, ze to nie jest konieczne i jesli zablokuja karte, to zebym zadzwonil i zostanie odblokowana.
I oczywiscie za granica mi karte zablokowali, a jakze. Nie wzialem ze soba gotowki z hotelu, wiec chcialem w restauracji zaplacic karta. No nie fajna sytuacja byla. Zadzwonilem zaraz potem do banku, powiedzieli ze jest odblokowana juz i zebym sie nie martwil. Pytam sie ich, czy mi znowu zablokuja jak nie da rady ustawic ze jestem za granica. Pani powiedziala, ze to jest mozliwe. No i zablokowali mi karte nastepnego dnia jak chcialem wyplacic z bankomatu. To byla sobota chyba jakos, w kazdym razie zadzwonilem znowu, mila pani powiedziala ze karta jest juz odblokowana. Wiec poszedlem znowu do bankomatu i nic, pisalo ze karta zablokowana.
Zadzwonilem znowu do banku i pani powiedziala ze cos jest nie tak z ich systemem, i ze moja karta zostala jakos specjalnie zablokowana, poniewaz byla za czesto ostatnio blokowana (?!) i ze moge ja odblokowac stawiajac sie osobiscie w branchu, gdzie zakladalem konto... od tamtej pory nie biore kart LLoyds za granice.