Znaleziono 83 wyniki

autor: lolita25
03 mar 2010 12:17
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 36938

a jak ty go aniu24 przekonalas do takiego zejscia nizej :wink: bo moj mi nigdy tego nie zaproponowal :cry: , chcialabym czasem bysmy sprobowali czegos nowego ale mi glupio zaproponowac :oops: .. mysle, ze faceci to maja jakos zakodowane,ze kobiety to nie enjoy seksik tylko im przyslugi jakies wyswia...
autor: lolita25
03 mar 2010 12:07
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5281

aj banita przewrazliwiony troche jestes.. biedna ta kobita z toba :cry: przewrazliwiony :shock: ja tylko obalam wasza mylna teorie na temat rzeczy ktore i jak moga sie wydazyc bo jakies wieksze niz wy dzieci moga to czytac i blednie zapamietac a jak dla mnie to mozecie sobie brac udzial a "gan...
autor: lolita25
02 mar 2010 23:42
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 36938

natka1983 pisze:ania 24 napisała
a branie do ust mesliego penisa jest jakos tam oznaka akceptacji, to jest dla facetow bardzo wazne... dla facetow milosc to podziw i szacunek



:shock:


jasne, ze prawda... no ale 69 oczywiscie mialas na mysli??
autor: lolita25
02 mar 2010 23:35
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5281

oj dzieci dzieci, robicie cos ale nie wiecie co i jak ... :lol: okres nie okres, guma czy bez, wiadro czy lyzka - nie wazne do zajscia w ciaze wystarczy JEDEN plemnik :twisted: ja w to Boga nie mieszam a ty nie mieszaj cudow bo to zadne cuda - to natura a co ma wiadro i lyzka do sexu... widze, ze w...
autor: lolita25
02 mar 2010 23:31
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5281

tylko jeden plemnik,okres i prezerwatywa.. ludzie grzmoca sie calymi nocami i w ciaze nie moga zajsc :lol: to moze juz przestac sie przytulac do faceta bo moze jakis mu plemnik wyskoczy w nocy albo na ubraniu zostanie.. aj banita przewrazliwiony troche jestes.. biedna ta kobita z toba :cry: tyz pra...
autor: lolita25
01 mar 2010 17:37
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 36938

usercostam pisze: Zapraszam do mnie na seksik.


no i jesli takiej propozycji Ci nigdy nie zlozyl :lol: to na pewno w porzadku daj mu czas... a po 8 miesiacach to ok zapytac o uczucia...
autor: lolita25
01 mar 2010 17:32
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 36938

chodzi o to jak poznac czy jest zakochany? bo taki troche zdystansowany czasem i nie mowi zadnych cieplych slow :cry: a moze to ja za duzo mowie i oczekuje :idea: hmmm... daj mu czas, czasem faceci boja sie pewnych siebie dziewczyn... i ogolnie wola sie czuc madrzejsi, daj mu to odczuc, ze jest mad...
autor: lolita25
01 mar 2010 17:26
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5281

aina24 pisze:prezerwatywy...bo jesli masz zamiar nocowac w hotelu to te dostepne w meskich toaletach szybko pekaja.... :oops: :D



no.. tez nam tez pekla :x ..... ale okres mialam w tym czasie wiec spoko :lol:

Wyszukiwanie zaawansowane



cron