Znaleziono 48 wyników

autor: uchenna
22 gru 2007 23:30
Forum: Hyde Park
Temat: ŚWIĘTA PO ANGIELSKU
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8295

:lol: :lol: :lol:
autor: uchenna
22 gru 2007 22:19
Forum: Hyde Park
Temat: ŚWIĘTA PO ANGIELSKU
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8295

chcesz komus udowodnic ze swieta to bzdura, czy bzdurą jest je spedzac w anglii ?
autor: uchenna
22 gru 2007 22:06
Forum: Hyde Park
Temat: ŚWIĘTA PO ANGIELSKU
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8295

A temu o co chodzi :?:
autor: uchenna
17 gru 2007 17:59
Forum: Hyde Park
Temat: Polacy w hameryce... WTF??
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3540

ujmę to tak- nasrane w głowach maja,co widać po komentarzach tych ludzi, a z kąd sie wzięło to owo gówno w ich głowach,to o to trzeba by było ich zapytać :)
autor: uchenna
17 gru 2007 16:22
Forum: Hyde Park
Temat: Polacy w hameryce... WTF??
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3540

Drogi Arturze79 - Pałka czyli głowa, Nie to na dole.
autor: uchenna
17 gru 2007 10:25
Forum: Hyde Park
Temat: Polacy w hameryce... WTF??
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3540

W pałce zamiast mózgu,gówno mają. FUJ
autor: uchenna
10 gru 2007 17:47
Forum: Hyde Park
Temat: Gwiazdkowa pocztówka wyśmiewa papieża
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 27276

dajcie juz spokój . Papierz sie w grobie przewraca. Netka, strzel se browara, moze ochloniesz kobito, a i na swiat spojrzysz inaczej...
autor: uchenna
07 gru 2007 10:36
Forum: Hyde Park
Temat: Gwiazdkowa pocztówka wyśmiewa papieża
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 27276

a co na to wszystko Bush? macie jakieś informacje?
autor: uchenna
07 gru 2007 10:13
Forum: Hyde Park
Temat: Gwiazdkowa pocztówka wyśmiewa papieża
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 27276

Banita, wierze ze Ty od przyjecia 1 komunii św. nie zgrzeszyleś ani razu, i do kościoła zapewne biegasz trzy razy dziennie. A co do kartki, to faktycznie bulwersować powinni sie zwolennicy Busha.
autor: uchenna
04 gru 2007 22:09
Forum: Hyde Park
Temat: Czy moze mi ktos pomoc?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4724

kur... czy slowo Z.A.K.O.C.H.U.J.E jest przeklenstwem ??????
autor: uchenna
04 gru 2007 22:07
Forum: Hyde Park
Temat: Czy moze mi ktos pomoc?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4724

wystapil jakis dziwny blad w zdaniu czlowiek w swoim zyciu ZAKOCHUJE sie tylko dwa razy
autor: uchenna
04 gru 2007 22:04
Forum: Hyde Park
Temat: Czy moze mi ktos pomoc?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4724

witam. mialam kilka lat temu podobna sytuacje, tyle ze to ja bylam ta zdradzona,oczywiscie natychmiast sie rozstalismy- po 5ciu latach zwiazku - 6miesiecy przed planowanym slubem. oj ciezko bylo, mimo ze to on byl winowajca mialam nadzieje ze jakos to sie ulozy,ze jeszcze bedziemy razem,no niestety ...
autor: uchenna
02 gru 2007 09:13
Forum: Hyde Park
Temat: konto w HSBC
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2929

najpierw trzeba iść do banku i powiedzieć że chcesz z takiej usługi skorzystać, dadzą ci kod czy cos takiego oraz informacje co robić "krok po kroku" , bez kodu nic nie zdziałasz. powodzenia :D
autor: uchenna
07 lis 2007 23:58
Forum: Prawo
Temat: Zasiłek na dziecko
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3425

niestety ale ktos ci gupot naopowiadal. Twoja zona z dzickiem musiala by mieszkac w wielkiej brytanii ,w innym wypadku jest to niemozliwe.
autor: uchenna
07 lis 2007 22:57
Forum: Hyde Park
Temat: małe zapytanko
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2429

przepraszam bardzo, a kto powiedzial ze chem u niego pracowac? mam z gosciem problem i chcialabym sie czegos dowiedziec. a tak poza tym to zadna praca nie hanbi poza zlodziejstwem i kurestwem. bzka slodka gonzo :wink:

Wyszukiwanie zaawansowane



cron