Znaleziono 68 wyników

autor: Barton
15 lis 2007 11:49
Forum: GREATER LONDON
Temat: WITAM POLSKICH MOTOCYKLISTÓW Z LONDYNU !!!!!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5796

No a jak juz wypijecie to piwko to co z motocyklami ? :twisted:
autor: Barton
15 lis 2007 11:45
Forum: GREATER LONDON
Temat: Samotnosc w Londynie...
Odpowiedzi: 124
Odsłony: 37607

Na jakiej podstawie twierdzisz ze preferencje seksualne rodzicow sa determinujace dla ich umiejettnosci wychowania dziecka? W wychowaniu nie sa determinujace, ale juz w przyszlej orientacji moga byc. Nie dlatego ze beda go molestowac, pomijam patologie, ale dlatego ze pewne podswiadome wzorce moga ...
autor: Barton
14 lis 2007 10:36
Forum: Hyde Park
Temat: ,..
Odpowiedzi: 200
Odsłony: 56230

Idzie Netka przez pole patrzy a tam w gruncie rzeczy
autor: Barton
08 lis 2007 14:16
Forum: Hyde Park
Temat: Bardzi dlugi i glupi dowcip :)
Odpowiedzi: 333
Odsłony: 106291

Student medycyny odbywa staż w Pogotowiu Ratunkowym. Odbiera telefon, zgłoszenie do wypadku. Po chwili mkną w karetce - on, pielęgniarka i oczywiście kierowca-sanitariusz. Stres, trema, wilgotne dłonie... W pewnej chwili kierowca kurczowo łapie się dłońmi za gardło, zaczyna charczeć i wybałuszać ocz...
autor: Barton
08 lis 2007 14:01
Forum: Hyde Park
Temat: Bardzi dlugi i glupi dowcip :)
Odpowiedzi: 333
Odsłony: 106291

Juhas widzi bace prowadzącego duże stado owiec.
-Dokąd je prowadzicie?
-Do domu. Będe je hodował.
-Przecie nie macie obory, ani zagrody! Gdzie będziecie je trzymać?
-W mojej izbie.
-Toż to straszny smród.
-Cóż, będą się musiały przyzwyczaić.
autor: Barton
08 lis 2007 13:47
Forum: Hyde Park
Temat: ,..
Odpowiedzi: 200
Odsłony: 56230

Artur79 pisze:niech umyje zanim da do robienia loda, wtedy nie bedzie kakaowego smaku.
eeee... chyba cos pomyliem :oops: :wink:


Moim zdaniem pomyliles watki...
autor: Barton
08 lis 2007 13:09
Forum: Hyde Park
Temat: ,..
Odpowiedzi: 200
Odsłony: 56230

Temat zostal przeniesiony do Hide Parku, na forum Greater London zostal tylko odnosnik.
autor: Barton
08 lis 2007 10:46
Forum: Hyde Park
Temat: ,..
Odpowiedzi: 200
Odsłony: 56230

Co dziwne dosc trudno w Londynie kupic ostatnio lody o smaku kawowym.
Znalazlem bardzo smaczne w Sainsburym, polecam.
http://www.cartedor.co.uk/recipe_01.html.
:P
autor: Barton
07 lis 2007 13:01
Forum: Hyde Park
Temat: Rasowy wokalista
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2437

Oj Dudek :oops:
Lecytyne lece kupic :P
autor: Barton
07 lis 2007 12:54
Forum: Hyde Park
Temat: Rasowy wokalista
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2437

Kabaret starszych panow :idea: :roll:
autor: Barton
07 lis 2007 12:51
Forum: Hyde Park
Temat: Bardzi dlugi i glupi dowcip :)
Odpowiedzi: 333
Odsłony: 106291

Żona do męża: -Idę kupić bułki. -Ile mam kupić? -No nie wiem, tyle kup,żeby starczyło na kolację i śniadanie. Mąż zirytowanym głosem: - Jak kupię za mało,albo za dużo,to znów będzie awantura,powiedz,ile mam kupić Żona (z zalotnym spojrzeniem): -Kup tyle bułek, ile razy się wczoraj kochaliśmy. Mąż po...
autor: Barton
07 lis 2007 12:36
Forum: Hyde Park
Temat: Bardzi dlugi i glupi dowcip :)
Odpowiedzi: 333
Odsłony: 106291

Przychodzi zalamany facet do baru i zamawia potrojna whisky. Barman mu nalewa i mowi: - Panie, to jest mocny drink. Ma pan jakies klopoty? Facet wypija i mowi: - Przyszedlem do domu i zastalem zone w lozku z moim najlepszym przyjacielem. - O kurde... - mowi barman - ma pan nastepnego drinka na koszt...
autor: Barton
07 lis 2007 12:01
Forum: Hyde Park
Temat: ,..
Odpowiedzi: 200
Odsłony: 56230

Ja lubie londy o smaku kawowym. Mniam :D
autor: Barton
07 lis 2007 11:54
Forum: Hyde Park
Temat: doggers
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 17746

...hejahhh, Ale skoro watekk sie kreci proponuje Kobiecie zeby opisala kulisy doggingu jako uczestniczka jesli uda jej sie zapisac do klubu doggersow. Oczywiscie nie mam tutaj na mysli opisu aktu bzykania bo kazdy wie jak to sie robi. Ale mysle ze ogolnikowy raport doggerki o doggingu moglby byc ca...

Wyszukiwanie zaawansowane