Znaleziono 2879 wyników

autor: aina24
01 mar 2010 20:59
Forum: Prawo
Temat: Nieodebrałam przesyłki z dowodem - co robić?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1018

pewnie listonosz zostawil Ci taka czerona karteczke, za nie zastal Cie w domu... podana jest tam website poczty, gdzie mozesz zamowic by jeszcze raz Ci listonosz przyniosl. Jesli za pono juz to i tak skontaktuj sie z poczta by dali Ci namiary gdzie ten dowod teraz jest. Ja tak zawsze robie, wysylam ...
autor: aina24
01 mar 2010 18:00
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3946

]

nie zalapalam co to te STD blondynek??
autor: aina24
01 mar 2010 16:59
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3946

barwy pisze:No tak, polską darmową gazetę też sobie przywiozę. A w niej polską kiełbasę :D


ni musisz na lotnisku za darmo rozdaja :wink: obys ja tylko jakos do aiport dowiozl :lol:
autor: aina24
01 mar 2010 16:54
Forum: Hyde Park
Temat: Pytanie głupie że aż wstyd
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3946

prezerwatywy...bo jesli masz zamiar nocowac w hotelu to te dostepne w meskich toaletach szybko pekaja.... :oops: ufff dobrze, ze to byly moje nieplodne dni :D
autor: aina24
01 mar 2010 16:35
Forum: Zdrowie, Medycyna, Rodzina
Temat: Dobry Ginekolog???
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 16967

mi tez nowy ginekolog potrzebny.. bo od tamtych tabletek anty to mi sie zygac caly czas chcialo :x
autor: aina24
01 mar 2010 16:23
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

a skad wiesz, ze user prawde powie? on mnie tylko na sex zaprasza nie doradza :cry: a akurat pod tym wzgledem to tamtego sie nie czepiam :wink: :lol: chodzi o to jak poznac czy jest zakochany? bo taki troche zdystansowany czasem i nie mowi zadnych cieplych slow :cry: a moze to ja za duzo mowie i ocz...
autor: aina24
01 mar 2010 11:58
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

nie, to polak, dlatego wyzsza polka bo jakis taki wyjatkowy

A dlaczego mam go wprost nie pytac co do mnie czuje, cos zlego :?: :roll:
autor: aina24
01 mar 2010 10:14
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

a czy ten text o nietolerancji Benito to jakas tez aluzja do mnie :?: :roll: nie uwazam sie za polonistke, bo pewnie moj angielski lepszy niz polski... a i wcale nie uwazam, ze moje pytanie bylo glupie, takie zyciowe :lol: poprostu facet taki troche z wyzszej polki i nie wiem jak sie za niego zabrac...
autor: aina24
01 mar 2010 09:41
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

hmmm.. a ten tytul spcjalista to za co? :roll: moze i fujara z Ciebie nie bylaby :wink:
autor: aina24
01 mar 2010 08:39
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

to sprawdzanie to mi juz 8 miesiecy zajmuje :cry:

heh.. a skad mam wiedziec, ze z Toba byloby lepiej.. nie chce fujary w lozku.. :D
autor: aina24
27 lut 2010 03:21
Forum: Hyde Park
Temat: Kasa za adres
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 9562

Emigrantka pisze:
blondynek pisze:
Emigrantka pisze:
chamstwo panuje wsrod osob pracujących w anglii



W Angli sie nie tylko pracuje pustaku :roll:


siedzi na zasilku? :lol:


Ma pod soba jeleni od skladania dlugopisow/adresowania kopert?

:lol:



Ma sie bogatego faceta i ani zasilku ani grzebania z kopertami nie trzeba :D
autor: aina24
27 lut 2010 03:04
Forum: Śmietnik
Temat: A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 29829

A ja mam poważny problem natury miłosnej - kto pomoże...?

a czy ktos wie jak poznac czy facetowi na mnie naprawde zalezy :x ?? nie ma tu takiego dzialu z poradami :( jak mu wyslalam maila dzis i wprost zpytalam czy cos do mnie czuje to powiedzial, ze mnie bardzo lubi a wlasciwie to cos wiecej niz lubi, ze sie czuje ode mnie uzalezniony :lol: aly nie powied...
autor: aina24
30 sty 2010 01:39
Forum: Śmietnik
Temat: chętni na wyjazd
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 985

hmm.. moze do Polski :roll: :?:
autor: aina24
29 sty 2010 15:43
Forum: Praca
Temat: Security Officer na lotnisku - pytanie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4699

pewnie najlepiej byloby poprostu isc i zapytac maja tam swoj office, nie musisz mowic, ze tam chcesz pracowac ale, ze ogolnie taka praca Cie interesuje.. ja tak zawsze robie jak mnie cos zainteresuje lepiej wprost pytac niz po gazetach szukac...

Wyszukiwanie zaawansowane



cron