Znaleziono 51 wyników

autor: endek
29 lip 2009 03:09
Forum: Hyde Park
Temat: lokale do wynajecia w polskim centrum na zachod od londynu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 897

:evil: spadac dziady nad wisle :twisted: czy ja po to wywialem z Polszewi zydowskiej aby tu o polskich centrach czytac,a nazwisko Twoje to jak brzmi?? po ojcu pejsatym czy juz polskie masz??? :twisted:
autor: endek
29 lip 2009 03:03
Forum: Hyde Park
Temat: Konkurs na akcje poprawiające wizerunek Polaków na Wyspach
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 6810

:P po prostu trzeba byc czlowiekiem ,pogonic te wszystkie zydowskie antypolskie ambasady consulaty i poczekac az wypocimy ten nasz homosovietikus z nas samych,60 lat bolszewizmu spowodowalo ze jestesmy :roll: jacy jestesmy. :D
autor: endek
29 lip 2009 02:52
Forum: Hyde Park
Temat: dlaczego???
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 4341

:evil: Nie zapominajcie o tym :arrow: Media w londynie sa sponsorowane przez spolke agora :idea: czyli zydowska antypolska bande,dlatego wszelkie PROPOLSKIE zachowanie bedzie podobnie jak w polsce scigane z urzedu :evil: Ale nic to damy sobie rade :D
autor: endek
18 cze 2009 03:46
Forum: Hyde Park
Temat: Czy jesteś rasistą?
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 12368

:cry: jestem bo!!! jestem bialy,katol,heteroseksualny,i na dodatek mam blad wlosy--nic nie musze mowic i pisac fakt ze istnieje jest rasizmem.
autor: endek
04 cze 2009 02:19
Forum: Hyde Park
Temat: LLOYDS -Problem z kartą kredytową
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 7546

dlacz\ego wybralem Nationwide ??? bo to jedyny bank ktory nie kasuje za uzywanie kart i wyciaganie kasy z automatow za granica.
autor: endek
04 cze 2009 02:12
Forum: Hyde Park
Temat: LLOYDS -Problem z kartą kredytową
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 7546

:roll: mialem to samo z lloydsem,ktoregos razu podczas wizyty w swej branzy na cheap said,poprosilem pania manager o pisemna motywacje odmowy wydania karty kredytowej,powiedziala ze ona nie jest odpowiedzialna za takie stanowisko lloydsa,wiec poprosilem o zamkniecie konta i i zostawilem tej pani pis...
autor: endek
19 maja 2009 01:29
Forum: Hyde Park
Temat: przejawy rasizmu wobec Polaków
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 5757

:shock: rasizm jest jak najbardziej----Tusk Vision Network ----dla ktorego pracujesz to najbardziej jaskrawy przejaw rasizmu,rasizmu wobec POLAKOW w polsce,wasza antypolska tv,przypominajaca tv z czasow urbana wierna siostra gazety wybiurczej,szmatlawca zydowskiego.Nie szukaj sensacji w normalnym kr...
autor: endek
06 maja 2009 02:04
Forum: Sprawy codzienne
Temat: Bezgotówkowe przelewy pieniędzy do Polski - proszę o namiar
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 18183

:D witam--mam sporo doswiadczen z wieloma firmami i bankami. Naprawde nie polecam Nat West welcome account,problem z nimi polega na tym ze;; po pierwsze-przelew nie jest za darmo,musisz do nich zadzwonic na polska infolinie,nasluchasz sie skasuje Cie telefonik,pozatem sa niesumienni,ciagle jakies pr...
autor: endek
23 kwie 2009 13:34
Forum: Prawo
Temat: Ślub z obcokrajowcem?
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 23056

:D ten post nasunal mi super pomysl,dzieki takim ludkom jak ta pani mozna bedzie zaczac wspoldzialac z policja imigracyjna,bedzie porzytek bo nikt nie bedzie mnie okradal,czytaj zyl z mych podatkow,ale wszystkie polki zarabiajace na lewych slubach mozna bedzie powysylac do domu.Pozatem mam nadzieje ...
autor: endek
23 kwie 2009 12:06
Forum: GREATER LONDON
Temat: Marsz Migrantow, Trafalgar Square, 4 maja
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1308

:D Polacy nie sa emigrantami ,a na takie marsze to panienka zaprasza chyba podobne sobie,czyli takie ktore musza zalatwic sprawe pobtu swemu panu z pakistanu,no bo co bedzie jak straci mieszkanko z cunsilu i zostanie deportowany,gdzie sie podzieje panienka.
autor: endek
23 kwie 2009 12:01
Forum: Hyde Park
Temat: Jak znalezc prace jako kelner nie majac doswiadczenia
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 8170

:shock: no jak sie poobrazali,wiec pora z wami na marsz emigrantow i wolac glosno wiecej pracy dla kelnerow z polski,koniec z rasizmem restauracyjnym,polacy ze zmywakow na sale do obslugi i machac dyplomami tam ladnie.
autor: endek
23 kwie 2009 11:53
Forum: Hyde Park
Temat: dowiedz się jakim jesteś emigrantem (WIELKA PROŚBA)
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3543

:D kolejna pani magister od 7 bolesci--co jest z wami mlodzi ludzie czy bolszewicy az tak was pzmieniali???? kto Ci w ogole zaakceptowal temat pracy??? w uni europejskiej nie ma polakow imigrantow,sa obywatele uni i pracuja oraz zyja gdzie chca,co najwyzej mozna ich nazwac migrantami gospodarczymi--...
autor: endek
23 kwie 2009 11:48
Forum: Hyde Park
Temat: Jak znalezc prace jako kelner nie majac doswiadczenia
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 8170

:D sprawa jest prosta wystarczy skonczyc uniwersytet w polsce,magisterka przydatna,po profesurze szybciej bedziesz awansowac i juz po 5 latach mozesz nawet zostac kierownikiem sali.
autor: endek
23 kwie 2009 11:44
Forum: Hyde Park
Temat: Marsz Migrantow, Trafalgar Square, 4 maja
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 852

:( smutne to to czytam,dlaczego jako polacy,nie emigranci,obywatele uni europejskiej nie mozecie sie pozbyc mani nizszosci??? jestescie pelnoprawnymi czlonkami spoleczenstwa,placicie podatki,marsz ten jest dla emigrantow,starajacych sie o lepszy byt na wyspie,wiecej socjalnych mieszkan,zasilkow,chca...
autor: endek
14 lut 2009 23:43
Forum: Hyde Park
Temat: OSZUSTWA OPERATORA O2
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2384

oto polska wlasnie przez male p-zbluzgac,upokorzyc,okrasc,zniszczyc--a odpowiedzi nikt nie udzielil--i czy nie mial racji ten Pan mowiac spieprzaj dziadu??? :oops: :oops:

Wyszukiwanie zaawansowane



cron