Znaleziono 60 wyników

autor: PawelC
15 maja 2008 13:00
Forum: Praca
Temat: Czemu nie ma już ludzi szukających pracy?
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 11798

Chef de Sous to okreslenie nie uzywane. Chef De Partie, ale nie De Sous. Jesli z sosem, to Sous Chef, wiec to kolega sie nie popisuje wiedza..
autor: PawelC
15 maja 2008 11:25
Forum: Hyde Park
Temat: Odzież używana-potrzebuję pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 26598

Ludzie, litosci.Są firmy ktore zajmuja sie zbiórką i sprzedaża odzieży.O taką firmę mi chodzi.Roznoszą ulotki po domach i danego dnia jedzie ciężarówka i zbiera.Mnie interesuje duza ilość, tzn tir...... Wiec zrob to samo - poroznos ulotki, zostaw kazdemu worek na smieci i powiedz ze bedziesz zbiera...
autor: PawelC
15 maja 2008 11:21
Forum: Praca
Temat: Czemu nie ma już ludzi szukających pracy?
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 11798

Nie Chef De Sous, bo nie ma czegos takiego, i nikt nie powiedzial, ze za £5-6 bedzie pracowal Chef, bo szefowie pracuja za £8 lub £10.. Nie wiem, czy tez moge umieszczac 'namiary' bo powstanie z tego reklama. A praca w stolicy, chocby za NMW nie jest zla, jesli masz bezplatne zakwaterowanie i wyzywi...
autor: PawelC
14 maja 2008 01:07
Forum: Hyde Park
Temat: Poszukuje kontaktu z pracujacymi w Nursing Homes
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3486

migdal2008 pisze:Pawle na pierwszym poscie masz moj adres.Tam sie dowiesz co dalej...

Sorki, ktos tylko powiedzial zaraz pod Twoim mailem, ze on nie dziala :(
autor: PawelC
13 maja 2008 18:16
Forum: Hyde Park
Temat: Prośba o wypełnienie ankiety :)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1760

aknelam pisze:Będę pamiętać :) hmmm taka nieśmiałą prośbę mam tez w związku z tym....jeżeli miałbyś znajomych chętnych do wypełnienia tej ankietki to będę bardzo wdzięczna jeśli by zechcieli mi pomoc :) pozdrawiam!!


Niesmiala prosba :) Podzialamy :)
autor: PawelC
13 maja 2008 18:13
Forum: Hyde Park
Temat: F1 silverstone
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1210

Wygralem 3 bilety w jakims smiesznym konkursie Renault, ale nie wiem czy bede jechal :?
autor: PawelC
13 maja 2008 18:13
Forum: Hyde Park
Temat: Limpopo bobo hej
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1185

To chyba przedstawiciel juz wakacyjnej zjezdzajacej sie do nas Polonii :lol:
autor: PawelC
13 maja 2008 18:10
Forum: Hyde Park
Temat: Poszukuje kontaktu z pracujacymi w Nursing Homes
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3486

migdal2008 pisze:Pawle powinienes dostac okolo £800. Szczegoly na moim emailu.
Pozdrawiam


Nie dostalem maila :cry:
autor: PawelC
13 maja 2008 18:02
Forum: Hyde Park
Temat: Prośba o wypełnienie ankiety :)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1760

Re: Ankieta

aknelam pisze:Dziękuję :)


Polecam sie na przyszlosc :oops:
autor: PawelC
13 maja 2008 13:07
Forum: Hyde Park
Temat: Maszyny Budowlane... czy orientuje sie ktos gdzie mozna...
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1437

zdecydowanie polecam to co przedmowca.

Czasami takze 'wypozyczalnie' takie jak sieci np SpeedyHire maja male przetargi / aukcje sprzetu uzywanego.

http://www.speedyhire.co.uk/
autor: PawelC
13 maja 2008 10:23
Forum: Mieszkanie
Temat: Kawalerka lub mieszkanie 1 pokojowe - jakie ceny w Londynie?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3656

Czesto rozwiazaniem mimo wszystko jest flatshare, czasami mozna naprawde znalezc cos w ekskluzywnych warunkach.
autor: PawelC
13 maja 2008 10:11
Forum: Hyde Park
Temat: Poszukuje kontaktu z pracujacymi w Nursing Homes
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3486

Jak dlugo pracowales lub pracujesz w tym miejscu? Czy potracenia za pokoj przechodzily przez payslipy? Czy wyzywienie bylo w jakis sposob odnotowywane w payslipie? I jezeli mozeszi chcesz, to napisz jaki to pracodawca? Czy duzo jest osob w takiej sytuacji jak Twoja w tej firmie? Najprawdopodobniej ...
autor: PawelC
13 maja 2008 10:09
Forum: Hyde Park
Temat: Prośba o wypełnienie ankiety :)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1760

Wypelniona i wyslana :)
autor: PawelC
13 maja 2008 09:43
Forum: Hyde Park
Temat: pracowanie dla agencji a choroba
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3115

banita pisze:Pawel

pisala to Pani to raz a dwa napisala ze pracuej dla Adecco :)


Wiem, sorki, z Pania to moja wpadka :)

Natomiast mogla pracowac PRZEZ Adecco i DLA Adecco, a to duza roznica! :wink:
autor: PawelC
13 maja 2008 09:39
Forum: Hyde Park
Temat: Odzież używana-potrzebuję pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 26598

W ostatnia niedziale z czystej ciekawosci 'obskoczylem' car boot sales. Za mysle nie wiecej nic 5 funtow mialabys pelen bagaznik ubran tylko i wylacznie z dwoch Car Boot sales.

Wyszukiwanie zaawansowane