Znaleziono 170 wyników

autor: nazirus
10 mar 2012 20:38
Forum: GREATER LONDON
Temat: nowy komp
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1651

nowy komp

jakos mnie naszlo na nowy komp , jakes porady ? Buda Z9 Computer Case zasilacz OCZ TECHNOLOGY OCZ500SXS2-UK OCZ 500W StealthXStream Ii Power Supply - UK procesor , na razie Intel Celeron Dual-Core G530 2.4 GHz Processor with Socket 1155, L3 2Mb, Sandy Bridge plyta AsRock Z68 Pro3 Gen3 no i pie... : ...
autor: nazirus
12 lis 2011 20:31
Forum: GREATER LONDON
Temat: Kreatywna Fotografia Ślubna
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1155

promocja ... polowe taniej ... :)
autor: nazirus
06 lis 2011 16:08
Forum: Hyde Park
Temat: karta
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3545

Wszystkie wciagniete karty sa niszczone na miejscu przez bankomat , dajesz do banku i wyrabiasz nowa 8)
autor: nazirus
08 lip 2011 21:24
Forum: GREATER LONDON
Temat: pentaxianie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2027

pentaxianie

hejka , wrucilem do londka i sie nudze , czy sa jacys ludkowie co to maja sprzet foto ? ja mam pentax k5 i pare szkielek , sprzet jest ale samemu to nudno biegac po londku ... wiec moze jakis plener uzytkownikow camer entry level , czy cus ? nawet na rybki chetnie pojde ... :)
autor: nazirus
08 lip 2011 21:09
Forum: Hyde Park
Temat: TOP UP gaz i prąd
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 11431

no i o co pytasz ? jak doladowac masz powyzej , po pierwsze jestes aktualnie rzniety na kase bo na liczniki typu top up wszystko jest drozsze 8) a jak wsadzic karte do licznika i ja odczytac to chyba wiesz ? hehe,dobre.no jesli moj post odczytales jako prosbe o porade w zaladowaniu top up to gratul...
autor: nazirus
08 lip 2011 19:57
Forum: Hyde Park
Temat: Nauka Angielskiego-jak zaczać? :)
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 7380

ewazraju pisze:rozwala mnie kiedy ktos pyta jak sie nauczyc szybko

a jak sie wyspac szybko?


widze ze sie nic nie zmienilo u ewki , na proste na pozor pytanie wydala maksimum jadu , czy twoje zycie ma jakis sens - poza wydalaniem flustracji na tym forum ? :roll:
autor: nazirus
08 lip 2011 19:50
Forum: Hyde Park
Temat: TOP UP gaz i prąd
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 11431

no i o co pytasz ? jak doladowac masz powyzej , po pierwsze jestes aktualnie rzniety na kase bo na liczniki typu top up wszystko jest drozsze 8) a jak wsadzic karte do licznika i ja odczytac to chyba wiesz ?
autor: nazirus
24 lis 2010 22:35
Forum: Hyde Park
Temat: wakacje w john o groats
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1185

wakacje w john o groats

firma wyslala mnie z tego zadupia na zeslanie ( na prawie rok ) do bardzo fajnego miejsca ....Wracam do londynu ( niestety ) a tu ... po staremu ... Banita zre sie z forumowiczami , ewka to juz jadem ocieka ( eskalacja czy co ?) Cos przegapilem ?
autor: nazirus
24 lis 2010 14:09
Forum: Hyde Park
Temat: spotkanie
Odpowiedzi: 82
Odsłony: 14557

Jak ostatni raz byłem na spotkaniu ludziow z londynka ... to skończyłem w gejowskim klubie na gejowskim koncercie :-) ...
autor: nazirus
11 lip 2010 08:25
Forum: Hyde Park
Temat: Konto w banku na dowod osobisty. Gdzie? Prosze o pomoc!
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6367

Sorki, że wtrącam pytanie w wasze rozmowy o bankowości w uk lecz tak szybko... odpowiednik mbanku bądź inteligo potrzebny (bez zarobków itp.) wpłata, wypłata, visa electron... ktoś? dzięki Na temat zakladania konta w banku w uk to sie nie wypowiadam bo nie wierze ze jeszcze sie ktos uchowal kto teg...
autor: nazirus
11 lip 2010 08:00
Forum: Hyde Park
Temat: ...idiota na forum...
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 19874

jak widac nie jestes bywalcem na forum skoro nie zalapales ze banita w weekendy sie nie udziela :roll: poza tym twoj cios w moja osobe jest nie trafiony w tym temacie jestes zapewne takim samym cieciem jak ci co to zakladaja nowe nicki zeby nam dopierdzielic bo odwagi pod wlasnymi nie maja :lol: do...
autor: nazirus
23 maja 2010 00:32
Forum: Hyde Park
Temat: Zwariowałam, zauroczyłam się młodszym chłopakiem, Żydem
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 18814

:lol:
autor: nazirus
23 maja 2010 00:30
Forum: Hyde Park
Temat: Zwariowałam, zauroczyłam się młodszym chłopakiem, Żydem
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 18814

Wez sie tak nie burz... :wink: zadalas pytanie na forum dla debili i nie oczekuj madrej odpowiedzi ... ciesz sie ze cie nie skomentowala ewazraju bo ona to tryska tylko jadem ( w sumie nie wiem dlaczego , bo widzialem ja w realu i nie wygladala na wredna ...) . Generalnie widac ze brakuje ci towarys...
autor: nazirus
23 maja 2010 00:15
Forum: Hyde Park
Temat: Pomóż powodzianom!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2055

To normalnie masakra , u nieudzcznikow wpierw zbiera sie glosy na kampanie wyborcza .... a teraz pomoc dla powodzian ... oczywiscie wysle cos tam , ale jestem zniesmaczony forma prosby - bo jeszcze nikt nas oficialnie nie przeprosil i uwazam ze moze wpierw byloby dobrze docenic emi - imi- grantow a ...
autor: nazirus
20 maja 2010 21:17
Forum: Hyde Park
Temat: Praca w Szkocji
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1685

kolejny przyklad z seri ... jak ograbic rodaka ... :wink:

Wyszukiwanie zaawansowane