Znaleziono 35 wyników

autor: finlandia
31 lip 2012 13:55
Forum: Mieszkanie
Temat: PODŁOGA???
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2246

do ql - tez nie wiedzialam o co chodzi... jednak to nie takie oczywiste ze do londynu jajestem z milton keynes a tez tu sobie siedze
autor: finlandia
31 lip 2012 11:42
Forum: Prawo
Temat: Prawo jazdy - pomocy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1866

po pierwsze i najwazniejsze w Polsce sa zupelnie inne przepisy, chocby zasada ze ten kto wjezdza na droge 'glowna' ma pierszenstwo. i wiele wiele innych, wiec na 99% nie da sie skoro bedziesz sie ubiegal teraz o polskie prawo jazdy. a najlepiej zobacz sobie na strone http://mord.krakow.pl/kontakt/ i...
autor: finlandia
31 lip 2012 10:40
Forum: Prawo
Temat: POMOZCIE CO MAM ROBIC!!!
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 5154

a masz konto w banku? wystarczy statment do potwierdzenia adresu, paysleep , jakie p45- jednym slowem jakiekolwiek urzedowe pismo, moze masz jakies benefity na dzieci, to papier ktory przyszedl na ten adress, tez bedzie wystarczajacym potwierdzeniem
autor: finlandia
31 lip 2012 10:37
Forum: Prawo
Temat: SUMY ODSZKODOWAN
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 12790

dzieki za odpowiedz :)
autor: finlandia
30 lip 2012 11:19
Forum: Prawo
Temat: SUMY ODSZKODOWAN
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 12790

SUMY ODSZKODOWAN

Czy dostal ktos z Was juz jakies odszkodowanie jako pasazer w wypadku samochodowym?? czekam na swoje i nie wiem ile moge sie spodziewac i jak dlugo sie czeka. Stwierdzone PTSD Moderately severe na wykresiku i whiplash. Odeslalam juz podpisane papiery ze zgadzam sie z raportami. Zalatwiam przez no wi...

Wyszukiwanie zaawansowane