Znaleziono 6 wyników

autor: Justyna899
16 paź 2009 10:43
Forum: Prawo
Temat: Pytanie o mandat - przejazd przez strefę C/Londyn
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1202

:lol: ciekawie to ująłes z ta kuchnia, ale ogolnie dzieki za pomoc :wink:
autor: Justyna899
16 paź 2009 08:02
Forum: Prawo
Temat: Pytanie o mandat - przejazd przez strefę C/Londyn
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1202

Pytanie o mandat - przejazd przez strefę C/Londyn

witam! głownym moim problem jest to ze nie wiem co mam robic w sprawie C zone ... sprawa rysuje sie tak, ze nie jestem pewna czy przejechalam C zone poprostu spieszylo mi se i nie zwrocilam uwagi (to bylo ok miesiac temu) zapłacic nie zaplacilam tych 8 funtow. I teraz nie przyszel mi jeszcze dowod r...
autor: Justyna899
21 wrz 2009 18:05
Forum: Prawo
Temat: DVLA
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5327

dzięki :)
autor: Justyna899
17 wrz 2009 16:46
Forum: Prawo
Temat: DVLA
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5327

DVLA

mam problem tego typu, ze jakis czas temu kupiłam samochod w uk... wszystko uregulowalam road tax, insurance itp, tyle ze czekam na dowod rejestracyjny z dvla i jak do tej pory sie nie doczekalam, ponad miesiac juz wyczekuje listonosza... problem tkwi w tym ze za 2 tyg zamierzam jechac do polski a m...
autor: Justyna899
29 lip 2009 18:30
Forum: Sprawy codzienne
Temat: road tax
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 32935

a jeszcze jedno jak dzwonilam do tej firmy w ktorej ubezpieczam samochod to gostek chcial jakis 6 cyfrowy numer???dziekuje za pomoc::)
autor: Justyna899
29 lip 2009 08:11
Forum: Sprawy codzienne
Temat: road tax
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 32935

road tax

ja mam jeszcze kilka problemow, od niedawna jestem w uk, i kupilam samochod i zaczynaja sie schody... ubezpieczenie kupilm przez internet, tax w samochodzie skonczyl sie pod koniec maja (kupilam je tydz temu) insurance kupiony przez internet i placony co miesiac...wybralam sie na poczte z mot-em, st...

Wyszukiwanie zaawansowane