Znaleziono 14 wyników

autor: xxMisiek09xx
10 lut 2010 15:44
Forum: Praca
Temat: Jak tam z Pracą? Opłaca się wracać?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1035

Jak tam z Pracą? Opłaca się wracać?

Witam Pisze ten post ponieważ zastanawiam się nad powrotem na wyspy po dośc długiej rocznej przerwie w pobycie w Londynie, i tu nasówa mi się pytanie jak wygląda obecnie rynek pracy? Jestem po szkole gastronomicznej, ale pracowałem również na budowie w Anglii, Mój język Angielski jest spoko bo nie m...
autor: xxMisiek09xx
09 lut 2010 14:04
Forum: Praca
Temat: Wyjazd, Start, Osoby chętne na wyjazd do Londynu.
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1301

Wyjazd, Start, Osoby chętne na wyjazd do Londynu.

Witam, poszukuje osób chętnych osób do Wyjazdu do Londynu, byłem już tam raz więc wiem gdzie, co i jak. Szukam chętnych ponieważ w grupie zawsze raźniej, nawet wynająć mieszkanie taniej wyjdzie, Wraz ze mną jedzie mój dobry kolega który jedzie tam pierwszy raz. Wbrew pozorom nie jest tak trudno znal...
autor: xxMisiek09xx
09 lut 2010 12:45
Forum: Hyde Park
Temat: Chętnych do wyjazdu - połowa/koniec lutego - szukam
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 791

Chętnych do wyjazdu - połowa/koniec lutego - szukam

Witam, poszukuje osób chętnych osób do Wyjazdu do Londynu, byłem już tam raz więc wiem gdzie, co i jak. Szukam chętnych ponieważ w grupie zawsze raźniej, nawet wynająć mieszkanie taniej wyjdzie, Wraz ze mną jedzie mój dobry kolega który jedzie tam pierwszy raz. Wbrew pozorom nie jest tak trudno znal...
autor: xxMisiek09xx
10 lip 2009 18:28
Forum: Prawo
Temat: Podatek?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3325

Dzisiaj dzwoniłem do IR nie zastałem żadnego Polaka ale to nic jakoś tam się dogadałem, poprosili mnie o potwierdzenie UTR ponieważ sa jakieś problemy z rozliczeniem ale niestety nie dowiedziałem się dlaczego. Może to dlatego bo zawiesiłem przed wyjazdem do Polski UTR, i Insurance. do czasu powrotu ...
autor: xxMisiek09xx
08 lip 2009 15:41
Forum: Hyde Park
Temat: Dlaczego kazdy temat schodzi na d...?
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 6292

Widze tu przejawy feminizmu :shock: :shock:

I dobrze facet POWINIEN sie nadawać do SEKSU :!: :!:

Przecież nie do gotowania i sprzątania ... :!: :!:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
autor: xxMisiek09xx
07 lip 2009 12:41
Forum: Prawo
Temat: Podatek?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3325

Dzięki

Wielkie dzięki ;) Tylko jeszcze jedna sprawa nr.? ;/ wiem pomyslisz ze ciemny jestem ale na stronie ravenue jest ich multum i przeciez nie bede do wszystkich dzwonic ;/
autor: xxMisiek09xx
07 lip 2009 12:31
Forum: Prawo
Temat: Podatek?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3325

;/

To chyba się przejechałem ... Do K****
I co mam teraz zrobić??
Odpuścić?
Napewno nie bo nie chudy zwrot miałem ;/
A da się jakoś dowiedzieć co i jak w Ravenue?
autor: xxMisiek09xx
07 lip 2009 12:03
Forum: Prawo
Temat: Podatek?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3325

Podatek?

Witam Złożyłem zeznanie podatkowe do Revenue za Pomocą firmy TAX-POL w styczniu tego roku iii... Po 1. Ciszaa :evil: Po 2. Pisze do nich dzwonie a oni mi moią że niby wszystko jest ok tylko ze Revenue się ociaga. :twisted: I teraz moje pytanie czy to jest normalne żyby tyle czekać na wydanie decyzji...
autor: xxMisiek09xx
05 lip 2009 14:01
Forum: Praca
Temat: Praca dla 17-latka
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 5358

takk

Na okres wakacyjny mowisz?? zanim znajdziesz prace to minie pol wakacji, cytuje ''Dogadam się z anglikiem'' baa tak ci sie wydaje chłopie ja po 8 latach nauki w szkole angielskiego i jak przyjechałem to ani mee ani bee ... ;/ jest inny angielski troszke jak w szkole ale z czasem czlowiek sie przyzwy...
autor: xxMisiek09xx
14 cze 2009 18:24
Forum: Praca
Temat: Co wiecie o firmie Mojlondyn Artur Kubica/ Praca na farmie/
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 18118

W pełni się z tobą zgadzam '' pyxon '' moj znajomy juz sie przejechał na podobnej ofercie. Mieli wyjechac ok wyjechali. Mieli Przyjechać ok przyjechali. Zakwaterowali ekipe 15 chłopa w jakimś hotelu i mieli przyjechać rano 2ma busami po nich i zabrać na farme. I co do czego nikt nie przyjechał po ni...
autor: xxMisiek09xx
14 cze 2009 17:55
Forum: Praca
Temat: Jak obecnie z sytuacją na rynku pracy w UK?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4016

No niestety każdego możne to spotkać, ale pomińmy ten temat, rozumiem co masz na myśli mówiąc ''trzeba umieć sprzedać swoje doświadczenie'' Tak jest wszędzie nie tylko w UK. Mi poprostu chodzi o wiedze na temat rynku pracy w Londynie czy jest mozliwosc jeszcze zachaczenia się gdzieś? Mam odłożone tr...
autor: xxMisiek09xx
14 cze 2009 12:53
Forum: Praca
Temat: Jak obecnie z sytuacją na rynku pracy w UK?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4016

Rozumiem co masz na myśli, Otóż ja nie przyjeżdzał bym do RP wogóle i został bym dalej w UK ale zmusiły mnie do tego sprawy rodzinne a dokładniej śmierć bliskich osób z rodziny i musiałem wyjechać, i nie chodzi mi tu o skakanie tu i tam bo naprawde miałem zamiar zostac na dluzej nawet poswieciłem cz...
autor: xxMisiek09xx
14 cze 2009 09:23
Forum: Praca
Temat: Jak obecnie z sytuacją na rynku pracy w UK?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4016

hehe

Nie wiem czy czytałes dokładnie ale byłem półtora roku w londynie, mieszkałem w południowo-zachodnim londynie w okolicach fulham. A czy mogło się coś zmienić? niektorzy z moich dotychczasowych znajomych z anglii wrociło do polski bo mowili ze cienko z robota sie robi, wiec postanowiłem zapytac sie n...
autor: xxMisiek09xx
13 cze 2009 21:36
Forum: Praca
Temat: Jak obecnie z sytuacją na rynku pracy w UK?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4016

Jak obecnie z sytuacją na rynku pracy w UK?

Siemanko wszystkim, nazywam się michał i mam 21 lat. A więc sprawa przedstawia się tak przebywałem 1,5 roku w Londynie ale z konieczności musiałem wrócić do polski, minęło juz 4 miesiące, w polsce nie moge znaleść pracy, z wykształcenia jestem kucharzem małej gastronomii, ale w anglii pracowałem jak...

Wyszukiwanie zaawansowane