Znaleziono 4 wyniki

autor: karolb
13 lip 2008 21:22
Forum: Hyde Park
Temat: Disco w Londynie
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1486

Disco w Londynie

Hej Wraz z dziewczyna chcialbym sie wybrac na jakas dyskoteke w londynie. Jestesmy tu juz ponad pol roku a jeszcze nigdy nie bylismy potanczyc. Wszedzie dookola tylko puby i puby a ja nie znosze tej pubowej angielskiej atmosfery. Czy znacie jakies dobre dyskoteki w Londynie? Nie chodzi mi o jakies h...
autor: karolb
12 cze 2008 11:11
Forum: Praca
Temat: Self employed - jaki program (software) do Invoice'owania
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4760

Wystawianie faktury to cos banalnego. 1. Znajdz w necie wzor faktury ktora Ci sie podoba 2. Otworz Open Office 3. Zrob podobna fakture i uzywaj ja jako template 4. Drukuj z Open Office'a lub wysylaj bezposrednio *.doc lub *.odt 5. Dla bezpieczenstwa lub polepszenia wygladu wyeksportuj sobie pdf z ja...
autor: karolb
12 cze 2008 10:54
Forum: Praca
Temat: Praca kelnera, 30 funtów za dzień, depozyt, NIN
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4249

Dziekuje Wam za wszystkie komentarze, rady i wskazowki. Minelo juz kilka dni wiec moge Wam powiedziec rezultat. No wiec zgadza sie - kontraktu nie dostalem i nigdy nie dostane - Jak moze mi dac kontrakt na ktorym bedzie napisane za zarabiam 3 funty na godzine. Minimum jest 5,52 brutto co przy pracy ...
autor: karolb
09 cze 2008 00:42
Forum: Praca
Temat: Praca kelnera, 30 funtów za dzień, depozyt, NIN
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4249

Praca kelnera, 30 funtów za dzień, depozyt, NIN

Witam Dzis jest moj drugi dzien pracy kelnera w Londynie. Dostaje 30 funtow dziennie i pracuje 10 godzin dziennie. Wychodzi ze to 3 funty netto (do reki) za godzine. Pracuje tylko w soboty i niedziele. Chce ubiegac sie o NIN bo to moja pierwsza praca. Moj manager powiedzial mi ze jak zaczne pracowac...

Wyszukiwanie zaawansowane