Znaleziono 41 wyników

autor: ekonomzks
02 gru 2011 19:13
Forum: Hyde Park
Temat: Problem z fryzjerem - Poparzona skóra
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1476

Problem z fryzjerem - Poparzona skóra

Witam, żona była w środę u polskiego fryzjera na ścięcie i farbowanie . Po wizycie piekła ją głowa , okazało się że ma poparzoną skórę bąble z ropą i krew. Była dzisiaj u tego fryzjera, który powiedział że to nie jego wina tylko farby...nie było właściciela ( ma się jutro do niej odezwać ). Co możem...
autor: ekonomzks
05 cze 2011 21:54
Forum: Hyde Park
Temat: Ile mozna przewieść papierosów AUTOKAREM do anglii
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 19275

przeglądnałem te 4 linki i nie ma w nich ani slowa o przewozie autokarem
autor: ekonomzks
05 cze 2011 18:17
Forum: Hyde Park
Temat: Ile mozna przewieść papierosów AUTOKAREM do anglii
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 19275

Ile mozna przewieść papierosów AUTOKAREM do anglii

witam

Szukam i szukam i nie moge znaleźć informacji ile mozna przewieść papierosów autokarem do anglii. Wiem że samolotem mozna 16.

a autokarem 4 czy te 16?

dzieki za info
autor: ekonomzks
17 lut 2011 19:09
Forum: Hyde Park
Temat: Zmiana tax code od kwietnia 2011
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1967

Wielkie dzięki za pomoc. W takim razie będę musiał do nich zadzwonić.
autor: ekonomzks
14 lut 2011 09:40
Forum: Hyde Park
Temat: Zmiana tax code od kwietnia 2011
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1967

Zmiana tax code od kwietnia 2011

Witam, pracuje w jednej firmie prawie 3 lata, otrzymuje stala pensje co miesiac.Przez caly czas mialem tax code 647L. Dostalem pismo od hm revenue ze od kwietnia bede mial tax code BR. Nie wiem dlaczego. Prosze o pomoc
autor: ekonomzks
07 cze 2010 22:36
Forum: Hyde Park
Temat: Przelew GBP na konto walutowe w PL
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 10242

Przelew GBP na konto walutowe w PL

Witam, gdzie moge przelać funty na konto walutowe w Polsce ? Prosze o sprawdzone i pewne info

Dzieki
autor: ekonomzks
29 lip 2009 22:24
Forum: Hyde Park
Temat: Szukam Tanio transpotr z londynu do stansted
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2093

Szukam Tanio transpotr z londynu do stansted

witam

szukam transportu z londynu <hounslow> na stansted na 22 sierpnia wylot o 7 rano
autor: ekonomzks
27 maja 2009 20:28
Forum: Prawo
Temat: Rozliczenie podatkowe , zwrot podatku ...
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1050

Rozliczenie podatkowe , zwrot podatku ...

Siema, mam pytanie czo opłaca sie rozliczać przez firmy ksiegowe i płacic minimum 30 F ? Pytam bo bede sie rozliczał 1 raz i nie wiem czy to jest tak samo skomplikowane jak w Polsce. Mam do zwrotu około 260 funtów.

dzieki z góry za pomoc
autor: ekonomzks
02 mar 2009 22:35
Forum: Hyde Park
Temat: Pozyczka 1000 F na miesiąc. Gdzie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2737

Pozyczka 1000 F na miesiąc. Gdzie?

witam,potrzebuje pozyczyc 1000 na jakis miesiac do wypłaty,brakuje mi do samochodu :) mam kto w barclays ponad rok,stały dochód,nie jestem zapisany na liscie do głosowania i adres zmieniałem kilka razy.. Jest szansa na pozyczke w banku?
autor: ekonomzks
28 lut 2009 22:29
Forum: Hyde Park
Temat: Do KIEROWCÓW - promy I PODRÓŻ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2495

Czyli jak wyjade około 19 z londynu to niepowinno byc problemów z jazdą przez niemcy?
autor: ekonomzks
21 lut 2009 09:53
Forum: Hyde Park
Temat: Do KIEROWCÓW - promy I PODRÓŻ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2495

wielkie dzieki za odpowiedz .
autor: ekonomzks
21 lut 2009 00:48
Forum: Hyde Park
Temat: Do KIEROWCÓW - promy I PODRÓŻ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2495

Do KIEROWCÓW - promy I PODRÓŻ

WITAM,PLANUJE JECHAC DO POLSKI PIERWSZY RAZ SAMOCHODEM.. SZUKAM TANIEGO I SPRAWDZONEGO PROMU - PROSZE O JAKIES INFO BO JESTEM ZIELONY W TYM TEMACIE :) NAJWCZESNIEJ MOGE WYJECHAC O 19 Z LONDYNU,ZA ILE CZASU BEDE NP W DOVER? ILE TRZEBA BYC WCZESNIEJ PRZED WYPŁyNIECIEM? NIE BEDZIE PROBLEMU Z TA GODZINA...
autor: ekonomzks
22 gru 2008 22:43
Forum: Sprawy codzienne
Temat: Jak i czym dojechać do Luton?
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 14868

wystawczy ze wsiadzie do autokaru i teg go zawiezie pod "same drzwi " lotniska
autor: ekonomzks
20 gru 2008 23:14
Forum: Sprawy codzienne
Temat: Jak i czym dojechać do Luton?
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 14868

ja jechałem greenline z centrum przy victori,trzeba zamawiac przez iternet i wydrukowacbilet i pokazac kierowcy,za 2 strony dla 2 osób zapłaciłem 18 funtów,sarózne ceny,zalezy od godzin wszysko jest pokazane na stronie on line
autor: ekonomzks
13 lis 2008 19:56
Forum: Hyde Park
Temat: Laptop w samolocie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1106

Laptop w samolocie

Witam,lece jutro do Polski Wizzair i chce zabrac laptopa ale mi sie niezmieści do bagażu podręcznego .Moge go wniść na polkad w torbie? Przyjmijmy ze razem z bagażem podrecznym bedzie ważyło wszystko 9KG .

Wyszukiwanie zaawansowane



cron