Znaleziono 58 wyników

autor: doubleblond
07 lis 2014 12:32
Forum: Hyde Park
Temat: Co się stanie z Polaczkami...
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3485

czy ja wiem....chyba jednak najwieksi idioci zamieszkuja ziemie
autor: doubleblond
07 lis 2014 09:53
Forum: Hyde Park
Temat: Co się stanie z Polaczkami...
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3485

pisze "w Anglii nikt nie bedzie sie z wami pie......"
wg mnie tak pisze ktoś spoza Anglii kogo boli odbyt i nie wie co z czasem zrobić pomiedzy lekturą Tygodnika Powszechnego a audycją ojca derektora
autor: doubleblond
06 lis 2014 22:18
Forum: Hyde Park
Temat: Co się stanie z Polaczkami...
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3485

aaaaaaaaaa Gonzo
autor: doubleblond
06 lis 2014 22:17
Forum: Hyde Park
Temat: Co się stanie z Polaczkami...
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3485

kogoś mi przypomina ten perfecto
jak sie nazywał ten zagorzały polak od turbin?
autor: doubleblond
01 lis 2014 18:34
Forum: Hyde Park
Temat: Wróżka Asteria
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 4968

profesjonalna? :lol: :lol: :lol:

kto jeszcze chodzi do wróżek? :roll:
autor: doubleblond
29 maja 2014 18:05
Forum: Hyde Park
Temat: szukam znajomych :D
Odpowiedzi: 168
Odsłony: 17198

MF jest jaki jest nie od dziś i nie powinien moderowac żadnego forum a zwłaszcza takiego jak Hyde Park gdzie podobno mozna wszystko o wszystkim
autor: doubleblond
30 kwie 2014 16:40
Forum: Hyde Park
Temat: Wiesci z polski cdn...
Odpowiedzi: 112
Odsłony: 12741

tak tak to dzieciaka wina ze sam nie poszedl wczesniej spac tylko siedzial do pozna to jego wina ze nie nastawil sobie budzika nie ogarnol sam z rana wszystkiego i nie zaprowadzil do szkoly a nie rodzicow co zawalaili wieczor, za pozno wstali i jedyne co zdazyli ty wypchnac dzieciaka za drzwi ubran...
autor: doubleblond
29 kwie 2014 13:49
Forum: Hyde Park
Temat: kuzwaaaaaaaaaaaa
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 10399

chyba najlepsze zabezpieczenie na starość to nieruchomości i nic sie w tym temacie nie zmienilo....jakos nie wierze w fundusze i inne wynalazki
autor: doubleblond
28 kwie 2014 22:20
Forum: Hyde Park
Temat: kuzwaaaaaaaaaaaa
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 10399

Czyli jak emigrantka wejdzie z batonem do danego sklepu to tez powinna byc na zbita twarz wywalona...a batona zjesc sobie w domu. I ok...jest dorosla,jak nir zje to nic jej nie bedzie. Ale niemowle musi tu i teraz...nie za godzine w domu. A rodzice niemowlecia maja prawo robic zakupy...w koncu karm...
autor: doubleblond
28 kwie 2014 22:11
Forum: Hyde Park
Temat: kuzwaaaaaaaaaaaa
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 10399

przestancie sie juz czepiać dzieci, może poruszycie temat nachlanych lub naćpanych mord dorosłych których coraz wiecej i rady na to nie ma
autor: doubleblond
26 kwie 2014 14:08
Forum: Hyde Park
Temat: kuzwaaaaaaaaaaaa
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 10399

sprawe rozstrzygnął sąd, nie Daily Mail
autor: doubleblond
25 kwie 2014 21:04
Forum: Hyde Park
Temat: kuzwaaaaaaaaaaaa
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 10399

autor: doubleblond
17 kwie 2014 22:01
Forum: Hyde Park
Temat: Szukam ludzi ktorym sie tu zle zyje
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 743

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
autor: doubleblond
14 kwie 2014 20:54
Forum: Hyde Park
Temat: Way 2 Save / Harlesden - Uwaga na mieso !
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1015

też kiedyś zwracałam kurczaka a bylo to juz dobre dwa lata temu....
mysle że chcą wytruć Christians :P dla swoich maja swieżego halala pod ladą :roll:
autor: doubleblond
08 kwie 2014 20:24
Forum: Hyde Park
Temat: Debiut Polonusa :)
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 4026

wstydzcie się

Wyszukiwanie zaawansowane