Znaleziono 11 wyników

autor: user100468
12 wrz 2008 01:58
Forum: Hyde Park
Temat: Pomocy! Szukam fajnej polskiej restauracji w Londynie...
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1182

Polecam restauracje 'Wodka' niedaleko High Street Kensington - duzy wybor polskich trunkow, smaczne potrawy w menu (aczkolwiek niektore nie sa typowo polskie).
autor: user100468
01 wrz 2008 20:03
Forum: Śmietnik
Temat: Kontrowersyjne szkolenie
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 20869

A poza tym...jesli juz mowa o ukladach wtryskowych czy innych pompkach to istnieja preparaty poprawiajace (chocby i doraznie) dzialanie takiego ukladu...ktore na dodatek sa o wiele tansze niz ( i tu pozostane przy terminologii samochodowej) face-lifting calego samochodu :D
autor: user100468
11 lut 2008 11:02
Forum: Mieszkanie
Temat: Problem z tak zwanym "landlordem"
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2637

Powiem Ci tak: jesli nie masz z nim umowy na pismie co do wynajmu lokalu to mozesz rownie dobrze spakowac sie i spadac stamtad juz dzis. Bez pisemnej umowy lub pisemnie poswiadczonych opalat za czynsz nie masz szans na jakakolwiek prawna walke. Tym bardziej jesli gostek nie jest landlordem a jedynie...
autor: user100468
27 lis 2007 17:12
Forum: GREATER LONDON
Temat: WITAM POLSKICH MOTOCYKLISTÓW Z LONDYNU !!!!!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5797

Motorem do Polski - czerwiec 2008

Pod koniec czerwca planuje wyjazd motorem do Polski. Milo byloby pojechac w kilka motorow. Jesli ktos wybiera sie do Polski w tym terminie prosze o kontakt w celu ustalenia szczegolow przy kufelku piwka :)

Pozdro dla wszystkich wlascicieli jednosladow :)

Robert ( BMW K1200S )
autor: user100468
19 lis 2007 11:54
Forum: GREATER LONDON
Temat: WITAM POLSKICH MOTOCYKLISTÓW Z LONDYNU !!!!!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5797

Kto chetny na spotkanie w Ace Cafe w sobote 24-go okolo poludnia ? Male piwko, jakis posilek i wymiana doswiadczen z jazdy po Londynie :)
Pozdrawiam wszystkich jednosladowcow :)

Robert (BMW K1200S).
autor: user100468
10 lis 2007 10:44
Forum: GREATER LONDON
Temat: WITAM POLSKICH MOTOCYKLISTÓW Z LONDYNU !!!!!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5797

Mysle, ze moznaby zorganizowac cos na przyklad na Shepherd's Bush lub Hammersmith - jest to mniej wiecej w srodku Londynu, wiec kazdemu bedzie blisko :) Jesli chodzi o sprzet to obecnie jezdze BMW K1200S :)

Pozdrowka i czekam na odzew..
autor: user100468
31 paź 2007 22:20
Forum: GREATER LONDON
Temat: WITAM POLSKICH MOTOCYKLISTÓW Z LONDYNU !!!!!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5797

Pozdrowienia z Hayes

Propozycja spotkania na piwku jak najbardziej trafiona. Pozostaje tylko ustalenie daty i miejsca. Pozdrawiam wszystkich wlascicieli jednosladow:)

Robert
autor: user100468
10 wrz 2007 11:37
Forum: Sprawy codzienne
Temat: Internet w UK
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5913

Uzytkownik BeBox'a

Witam, Od okolo 6-ciu miesiecy uzywam internetu dostarczanego przez firme Be. Obecnie mam lacze o predkosci 24 MB (oczywiscie to predkosc teoretyczna), praktyce osiagam tranfery dochodzace do 6MB przy dowloadzie i okolo 1.3 przy uploadzie. Predkosci sa zalezne od odleglosci klienta od hub'a BT (w mo...
autor: user100468
04 wrz 2007 10:45
Forum: GREATER LONDON
Temat: Czy ktos zna miejsce w okolicach west londyn na piknik relax
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2174

Virginia Waters

Sprobuj Virginia Waters. Niedaleko Heathrow, kieruj sie na Staines, mile jeziorko, zielono, dosyc spokojnie, mozna znalezc miejsce gdzie jest malo lub nie ma w ogole ludzi. Pozdrawiam. CafeMaster.
autor: user100468
04 wrz 2007 10:40
Forum: Hyde Park
Temat: Chec do zycia - zgubiono
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 5559

Chec do zycia - zgubiono

Zgubilem chec do zycia...dla przypadkowego znalazcy nie mam niestety nagrody niemniej bede wdzieczny za kopa w dobrym kierunku....
autor: user100468
04 wrz 2007 10:27
Forum: Motoryzacja
Temat: skuter w Londynie
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 18575

Co prawda nie mam skutera lecz motor (tzw. Learner Legal o pojemnosci 125cc) lecz koszty sa porownywalne. Ubezpieczenia zaplacilem niecale 300 funtow rocznie - jest to zwiazane miedzy innymi z wartoscia sprzetu - moj kosztowal 3000. TAX na rok kosztuje 28 funtow. Jesli chodzi o koszty eksploatacji t...

Wyszukiwanie zaawansowane



cron