Skontaktowałam się z Councilem, bo powiedziałam, że nie bardzo rozumię, który z rachunków mam wkońcu płacić. Jak się okazało (pani w councilu łaskawie mnie poinformowała), że ten pierwszy rachunek jest zamknięty, ponieważ wyprowadziła się jedna osoba, więc ja jej czemu nie ma w tym drugim takiej informacji np. account CLOSED i co z pieniędzmi, które do tej pory wpłaciłam skoro od dnia wyprowadzki koleżanki do dnia otrzymania pisma z councilu o nowym rachunku upłynęły 3miesiące!!! Ja ich powiadomiłam w terminie i co? Na szczęście po kilku dniach od mojej interwencji w councilu przeyszło mi pismo o Council Tax Refund na nadpłaconą kwotę i teraz czekam na czek z Councilu.
A wystarczyło napisać, że konto zamnknięte i nowy rachunek obowiązuje od tego i tego miesiąca, i że nadpłata przechodzi na ten nowy rachunek, a tak tylko ciśnienie człowiekowi podnoszą
Dziekuję za podpowiedzi i pozdrawiam
Marta