Postautor: NOOORBUS » 29 gru 2010 18:00
Witam
Mam takie pytanie odnosnie HomeOffice .
W maju 2009 roku pracowalem w budownictwie . Zarejestrowalem sie
w Revenue jako Self Employed i dodatkowo w systemie CIS . Nie pracowalem
zbyt dlugo ale nic nie zglaszalem do revenue o zamknieciu i tak tez
do dnia dzisiejszego bo zapomnialem o tym calkowicie . Natomiast
w grudniu 2009 roku rozpoczalem nowa prace w fabryce . Jest to chyba legalna
praca bo pracodawca wystawia mi payslip i odprowadza podatek i insurance
W maju 2010 moj pracodawca dal mi p60 za rok 2009-10 . I to pismo mam w domu .
Dzisiaj mija dokladnie rok i jeden miesiac od kiedy pracuje w fabryce , ale nadal
mam aktywna dzialalnosc SelfEmployed bo nie mialem czasu jej zamknac .
Zrobie to w styczniu . Nigdy nie wysylalem zadnych papierow do HomeOffice .
-Moje pytanie jest takie czy powinienem powiadomic jakis urzad ( np HomeOffice)
o tym ze pracuje w UK i czy moja firma powinna powiadomic jakis urzad
o tym ze u nich pracuje .