O wszystkim na tematy prawne
user1844665
Gastarbeiter
Posty: 44
Rejestracja: 19 kwie 2009 10:00

Memorandum - jak napisać?

Postautor: user1844665 » 20 paź 2009 16:28

Witam, planuję otworzyć spółkę Ltd. Słyszałem, że jest potrzebne memorandum. Mam pytanie, jak je napisać. Może jakieś wzory dostępne do ściągnięcia. Jakieś wskazówki? No i gdzie je wysyłam?
krzysztof

user1844665
Gastarbeiter
Posty: 44
Rejestracja: 19 kwie 2009 10:00

Postautor: user1844665 » 21 paź 2009 10:52

Dziękuję,
mam pytanie:

1. czy sekretarz i dyrektor mogą mieć podane adresy polskie (siedziba firmy by była w Anglii)
2. która z firm wymienionych jest najlepsza do zarejestrowania firmy, może masz jakąś sprawdzoną, no i żeby niepotrzebnie nie przepłacać
Krzysztof

user1844665
Gastarbeiter
Posty: 44
Rejestracja: 19 kwie 2009 10:00

Postautor: user1844665 » 21 paź 2009 12:12

Uważam, że najlepiej zapytać osób, które mają doświadczenie :D

user1844665
Gastarbeiter
Posty: 44
Rejestracja: 19 kwie 2009 10:00

Postautor: user1844665 » 21 paź 2009 12:52

zawsze pytam,
ktoś powiedział: kto pyta nie błądzi
inny: kto pyta, ten ma coraz więcej pytań


Wróć do „Prawo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 34 gości

cron