Witam, ja mam podobny problem jak moj poprzednik. Mianowicie moj chlopak zakupil aparat cyfrowy w sklepie internetowym
www.camerabox.co.uk. Po zlozeniu zamowienia zorientowalismy sie, ze aparat otrzymamy kilka dni pozniej niz sie tego spodziewalismy. Wiec juz telefonicznie, tego samego dnia moj chlopak scancelowal to zamowienie. Oczywiscie zaraz po zakupie aparatu otrzymalismy potwierdzenie zamowienia wraz z numerem referencyjnym na maila oraz notke ze, przesylka jest w trakcie realizacji. Miesiac pozniej ku naszemu zdziwieniu wyzej wspomniany sklep pobral sobie pieniazki za aparat, ktorego zakup zostal anulowany. Probowalismy wyjasnic sprawe wielokrotnie kontaktujac sie telefonicznie ale pracownik sklepu oswiadczyl ze takie zamowienie nie mialo miejsca i nie posiada w systemie zadnych danych(nawet numeru referencyjnego) transakcji i poprostu olal sprawe. My oczywiscie posiadamy potwierdzenia ze zamowienie jednak sie odbylo. Najsmieszniejsze jest to, ze aparatu tez nie otrzymalismy a gotowki nie ma. Co robic? Jak odzyskac pieniadze?