Postautor: katarzynaNM » 13 gru 2013 12:24
Cześć,
zastanawiam się czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Od 1 grudnia wynajmujemy mieszkanie, tuż przed wprowadzeniem się został przeprowadzony check in. Szafa w naszej sypialni jest w nim opisana jako **Panel loose to back – very wobbly /unstable. W rzeczywistości nie jest ona zdatna do użytkowania. Skontaktowaliśmy się z agentem (mieszkanie jest wynajęte przez agencję, nie mieliśmy nigdy bezpośredniego kontaktu z landlordem) prosząc go o przekazanie informacji do landlorda, że prosimy o zabranie niesprawnej szafy (mamy swoją własną). od tygodnia nie możemy nic uzyskać, rzeczy mamy wszędzie porozkładane bo mając obie szafy w sypialni nie możemy się do końca rozpakować ( ograniczona możliwość ruchu). Kiedy dzwonię i piszę maile do agenta słyszę że przekazał problem do landlorda i że czeka na odpowiedz. Poprzedni wynajmujący nie zgłosili problemu z szafą więc nasz landlord jest zaskoczony że my coś chcemy. Nie możemy jej ruszyć bo agent poinformował nas, że będziemy musieli zapłacić jesli ją "zniszczymy". Nie wiem jak mogę wpłynąc na lanlordna żeby podjął decyzję jak najszybciej, nie mam z nim kontaktu, a agent nie jest pomocny. Mam za to szafę której nie mogę użyć i bałagan w mieszkaniu do którego dopiero się wprowadziłam. Czy są jakieś przepisy normujące kontakt albo mówiące co można zrobić w tego typu sytuacji?
z góry dziękuję z pomoc
kasia